• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Malla - är ju inte roligt när det blir så... Jag pallar inte att gå och inte säga ngt, jag "vill" bråka om det behövs.. så är det över sedan =)
    Men jag är en storkäft också iofs så =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Vi ska äta hämtmat ikväll Vi fick ju trots allt vårt första barnbidrag igår Undra bara VAD vi ska köpa hem... Vilka problem vi har!

• MallaMojs

Jag är allt annat än en storkäft, speciellt eftersom jag vet hur han kommer bli. LÄgger mig i sovrummet å glor på TV

• pucken

taco
    ja det måste man ju fira! vi firade genom att spara hela slanten igår =) och pizza ska ni ha. eller avocadosallad!

• Winnertaco

Spara bb får vi göra senare Nä, allvarligt talat så ska det sparas, vi "ska bara" äta en gång först! Resten in på bilkontot.

• Melisabeth

Men prata inte en massa god mat, jag blir hungrig/sugen trots att jag åt för inte så länge sedan =)
    Jag blir alltid hungrig när A är borta, då brukar jag länsa kylen/skafferiet av ngn jäkla anledning =/

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

taco
    haha ja, så tänkte vi med. men vi ligger "back" 2000 på agges sparkonto för vi firade så ofta =) lägger 500 på hans konto och resten shoppar jag upp.

mel
    tänk på tofu, så blir du inte hungrig =)

• Winnertaco

Jag vill ha godis också!! Vad är meningen med att få äta vad man vill på lördagar om man ändå inte har nått gott att äta???

• pucken

taco
    skicka ut karln så får han köpa hem nåt. micke var så sugen på glass att han gick självmant =) jag behövde bara lägga in min beställning på singoalla så var det avklarat. bekvämt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)