• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Haha, tofu - ja det kan man ju också tänka på =)

Kom på att vi hittade ju ett par jeans och en tröja på rean... glömde bort det förrut - men det var ju nästan inget =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

tröjorna jag skulle byta på lindex gick inte att byta =( eller jo, jag fick, men alla tröjorna hade hål efter larmet. så himla trist.

• Melisabeth

Vilka tröjor var det??
    Sådana som man köper 3 för 2??
    Mönster/färg?? (Stod och drog lite i tröjor/bodys där idag =))

• Winnertaco

Äh, han vägrar gå och köpa både pizza och godis, jag får nöja mig med chips!

Puck
    Hur kan tröjorna ha hål efter larmet??

• Melisabeth

Haha - låter roligt =)
    Men jag vet precis vad du menar... jag har blivit påverkad av hur lite som helst efter mina vita månader som jag har ibland =)

Hmm - nu har jag lagt in bild sedan igår, men jag tycker inte det var ngn direkt synlig skillnad mellan 22+4 och 24+6..... Jaja, den är ju ivägen iaf =)

• Winnertaco

Mel
    Åh, vilka fina bilder på magen du har!! Men vänta du tills v 38 eller nåt, DÅ är magen ivägen

• Melisabeth

Haha, jag som inte tycker mina bilder blir ngt roliga alls.. avskyr att midjan är kvar, har som en "grop/fördjupning" runt naveln - som inte är naveln då.. så har inte den "riktiga rundningen".... Folk glor, undar väl om jag är garavis eller fet.. Men men..

Jo den lär väl inte bli mindre i vägen med tiden =/
    Men men, om hon bara håller igång bra så man märker att hon mår bra så =)

• pucken

hjälp va trött jag blev av 20 min på crosstrainern! synd att den gnisslar bara =( ska testa att smörja den imorgon, annars får jag maila och klaga.

taco
    men det är sånt där stort runt larm, och det blir ett megahål efter pinnen =(

mel
    nä, det är tröjor med hundar på. jättefina, men hål i =(

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)