• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    om folk tycker du ser tjock ut är de ju helt korkade, det syns jättetydligt att det är en gravidmage.

• Melisabeth

Hundar - Tur att inte A har sett dem, han är jyckegalen =)

Jag vet inte vad folk tror, är ju ingen som säger ngt, bara glor =)

Men vi träffade en lärare/studierektorn på statsen idag, som både jag och A har haft och känner mkt väl - och han sa inget alls - och han kan ju knappast missat magen liksom.. eftersom jag dessutom så - " så långt jag nu hinner" om terminen... Man tror ju att om folk tydligt ser att man är gravid att de säger ngt... Medans när man inte är säker, utan att folk kan vara bara feta, säger man inget... Men han har huvudet bland molnen så =)

Men men, jag stör mig på midjan iaf, jag vill ha en slät fin kula =)
    Fåfäng är man ju alltid =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Pucken - vår gnisslar också.... OM man använder "hela kroppen" och kränger så gnisslar den.. men om man håller sig väldigt rakt och still och bara jobbar från höften typ, då låter den inte alls lika mkt.. gnisslar iaf inte =)
    Men det är ju meningen att man skall kunna träna hela kropen ju, och inte bara låren =)

• pucken

mmm jag ska smörja min och se om det blir bättre, annars skickar jag ett klagomail minsann.

hundtröjorna är superfina, tycker jag =) finns en med katter på också. så jävla synd att det blir hål efter larmet bara =(

• pucken

så här ser ena hundtröjan ut. den jag vill ha är helrosa med bruna kantband, och en stor hund på magen. den andra tröjan är röd med katter på.
    www.lille-algot.se/vecka%2031/vecka%2031%20nr2%20045.jpg

• Melisabeth

Gaaaah =)
    Sådana har jag inte sett här i stan... synd, var ju fint ju.. A skulle bli överlycklig =)

Ibland undrar man om folk är knäppa - Svärmor ringde idag - hon har köpt ny bil.. så nu har vi hennes gamla mer än bara till låns.. (2 pers och 3 bilar är ju lite överdrivet liksom)... Jag är fortfarande så paff.... Gäller det verkligen att A får jobbet - så vi kan ta över försäkringarna osv kostnadsmässigt.. känns lite fånigt att både "få" bilen och att de skall betala allt på den.... (Det är inte sagt rent ut att vi får den, men det är liksom lite undertexten - just då de inte kan ha 3 bilar, och de tycker att den vi har nu är "för dålig för vägarna där uppe" (vilket iofs är sant, men ändå)

Jag slutar aldrig förundras =)

• pucken

men en tröst att de tröjorna bara finns i 86 och uppåt. de är lite stora för agge också.

snällt att ni fick en bil ju! skulle jag också vilja ha, om jag haft körkort.

• Melisabeth

Får leta upp och bunkra.. A kommer inte släppa det om han får se =)

JO det var ju snällt, men jag blev så paff.. och sedan så vet vi ju inte hur mkt försäkring, reparationer osv kommer kosta... Det är ju inte en skitny bil, så den har ju lite skavanker... Vore ju trevligt om man visste vad det skulle kosta i månaden... är ju surt om det blir krisigt med pengar, och ha det att betala på... Vill ju inte låta dem betala sådana kostnader hur långe som helst =)

Men ännu större anledning för A att ta sitt jäkla körkort =)

• pucken

sorry men jag måste försöka roa agge. han kan inte sova för han är snorig och täppt i näsan =(

• Melisabeth

Självklart skall du roa sonen =)

Jag skall försöka måtta till mitt första försök på ytterplagg till Ella =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)