• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Hihi, vilken härlig bild, pucken...

Det snöar ju en massa nu ju Kommer väl vara lugnt på jobbet idag eftersom folk inte kommer dit

• pucken

tjoho! nån mer som är vaken =)

ja jag orkar inte gå ut idag med, det är ju hur mycket snö som helst! tänk om man hade en pulka så kunde agge få en premiärtur.

• MallaMojs

Bara jag som är vaken

Ja, ni skulle ju ha en pulka - bäst å passa på å åka nu för sen lär det ju försvinna rätt snabbt!

• Kickan 84

Jag är tillbaka nu!

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan, hejdu Hur har du haft det?

• Kickan 84

Uppslitande, oerhört jobbigt men jätteskönt att det är över nu!

Svinigt orolig nu dock, mina ömmande bröstvårtor ömmar inte mer

Stanna där du är! ♥
  • pucken

malla
    mmm jörgens äldsta son skulle leta efter deras babypulka, hoppas han hittar den =)

kickan
    ojoj välkommen tillbaka då!

iiihhh jag sitter och kollar priser på flyg till thailand, tänk va kul att åka dit lagom till min födelsedag och stanna ett par veckor. 15 papp "bara" =) fan att man ska vara så snål! har ju dessutom nästan bestämt att jag ska läsa en termin statistik till.

• MallaMojs

kickan...men det kan ju vara så individuellt det där ju...eller? Mina bröst gjorde ondare sist jag var gravid, nu är de bara halvömma

Skönt att få säga hejdå till mormor

pucken...ja, hoppas!! Pulka är ju sååå sköj!

• Kickan 84

Malla: Mina tuttevårtor ömmar lätt när man tar på dem, annars ingenting! Men, ja det är väl kanske så att man får försöka tänka positivt! Sååå svårt bara i allt jobbigt!

Stanna där du är! ♥
  • pucken

kickan
    mina ömmade inte så värst heller, bara ett par dagar i början. de kändes bara jättetunga.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)