• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

kickan...jag kommer inte riktigt ihåg hur det var i början nu, men det kan nog komma å gå lite tror jag. Jag vet att du är orolig nu, över allt å inget, men jag hoppas att allt är som det ska!!

• Melisabeth

Pulka ja.. vi som har världens kulle precis utanför =)

Ajajaja, har sovit så dåligt... Magen är förstor och "öm" för att kuna sova framåtlutad, det gör ont och jag mår illa av att sova på rygg, och foglossningarna gör ont när jag försöker sova på sidan.. vad blir kvar??
    Får sova stående eller nått inatt tror jag =/
    Eller komma på ngt annat bra =)

Skönt att det gick bra Kickan!

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    jobbigt =( kan du inte sova halvsittande kanske? tom agge har ju sovit bra inatt, han blev visst rätt trött efter promenaden igår.

• MallaMojs

mel...har du kudde mellan benen när du ligger på sidan, det funkar bra mot min lilla fogkänning i svanken iaf!

• Kickan 84

pucken: Okej... vet inte hur mina känns!

Malla: Känner bara att allt måste gå bra, får försöka fokusera på oddsen 90% ATT det går bra istället för de 10% som finns att det kan gå dåligt...

Mel:

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...jag har ju fokuserat på de 10% i massa veckor nu men jag börjar fatta att det kanske kommer gå vägen nu Klart man inte kan slappna av på riktigt förrän man vet att det är ok därinne - har du någn bra gyn att gå till?

• Melisabeth

JO jag funderar på det, om man skall palla upp nga kuddar... då kanske trycket på ryggen inte blir så farligt =)

Finns ju värre saker än att sova illa - man får ju stunder inimellanåt.. men kanske inte väldiens bästa uppladdning iför skolan direkt... Men skall testa kuddar - bara att rota fram =)

Man brukar bli rätt trött av att vara ute, så bra knep =)
    A skrattade lite åt bilden iaf =)
    Han är öm i kroppen efter att spelat Wii igår - han klagade friskt när han kom hem igår, fast han lyste som en barn samtidigt =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Malla: 10%? Du har väl inte haft MF innan?

Min gyn tar inte emot mig som gravid, vet inte vem jag ska kontakta. Vanliga MVC för inga vul eller något och det kommer jag vilja ha, och spec. mödravården är inte säkert att de tar emot mig!

Stanna där du är! ♥
  • pucken

mel
    jag förstår honom! wii är skitkul! vill ha ett själv, mne jag är ju faktiskt ekonomisk *harkel* får gå till svärmor sen när hon köpt ett, så kan hon passa agge medan jag spelar.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)