Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Vi får otåligt vänta alltså =)
Huvudsaken att det går bra.. vare sig det blir idag, inatt eller i helgen =)
Vi får otåligt vänta alltså =)
Huvudsaken att det går bra.. vare sig det blir idag, inatt eller i helgen =)
Låter bra =)
Bara hoppas att det är ngt trevligt på G nu då, och att allt går bra =)
*börjar längta tills det är dags för en själv*
låter vettigt =)
Pucken - jag har sagt det förr och säger det igen.. du är galen =)
Pucken - galen är alltid posetivt i min mening =)
För om man tänker efter, är det inte lite "udda" i vanlig bemärkelse att längt efter smärta???
Sedan att man kan längta efter det pga resultatet är ju en sak.. men att längta efter själva smärtan är ju lite "galet" =)
Fast å andra sidan så kan man ju se företeelsen att föda som lite "onormal" även om det är bland det naturligaste i världen... Att föda kanske inte kan mätas med "vanliga mått" sas =)
nica =(
Säger som pucken.. finns "missade foster"... men jag kommer inte heller ihåg hur tidigt/sent det var...
Får hoppas läkaren idag hade fel.. men kanske bäst att försöka förlika sig med tanken att det kan vara som de sa idag.....?
Låter jobbigt att "bara vänta".. hur skall det gå vidare sedan.. de måste väl kolla igen eller??
JAG lägger mig i.. den såg ball ut =)
Söta pyamasar =)
Haha, precis som jag =)
Man det roliga är ju att A som ständigt säger till mig att minimera allt "gulligull".. han kan gå i affären och gripa tag i en topp med blommor på och med en tillhörande rosa kjol med volangkant på och tycka.. "åhh vad fint".. vem är det som är gulligull egentligen
Haha, tror du ja =)
Nej men ärligt så tycker jag inte vi har köpt specciellt mkt "gulligull" ännu... en del mer rosa än jag trodde iofs, men det beror ju på att flesta av de snygga brallor vi hittat bara funnits i rosa... och så anti rosa är jag inte att jag hellre betalar 120-150 spänn för ett bar byxor i annan färg, än 24-40 spänn för rosa =)
Men det finns för lite snygga gröna kläder tycker både jag och A.. *surar lite över det*