Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
jag är tydligen trött, ser att jag stavar som en dyslexisk apa =/
jag är tydligen trött, ser att jag stavar som en dyslexisk apa =/
letw - det har jag aldrig haft problem med dock.. att de har varit för små =)
Har bara fått kommentarer som syftat på att de är stora eller för stora.. men men... ngn skall väl ha det också =)
JAg är fortfarande förvånad ibladn äver hur mkt gubben faktiskt kan.. vissa saker får man ju berätta, men väldigt mit har han "pluggat i smyg" =)
oja, är ju jättetrevligt =)
När ha inte vet så är jag ju medveten om att det inte är av dumhet eller ointresse utan bara att gubben är disträ =)
Han tycker det är naturligt att han skall med till BM.. det är ju hans dotter också =)
*sa han just nu och gud vad jag älskar den söta tokbollen*
letw jo men du är ju smal också.. så det blir ju stort för resten av kroppen =)
Är ju det att min storlek upptill balanseras upp av en i övrigt stor kroppshydda så om man ser helheten så framstår de ju inte som gigantiska lyckligtvis =)
Jag hade ju DD som minst.. och då var jag ju ändå större kroppsligt än du så =) (bilden i galleriet)
Men men. när det hela är över kommer de väl hänga vid fötterna så är väl lika bra att "njuta så llänge det varar" eller nått =)
ÄR ju inte mkt att göra åt =)
Jo det är ju "lustigt" det där.. att det skalll vara så antingen eller typ...
Och jag skall klart tillstå att jag gillar mina stora bröst.. fast inte såhär stora.. för de väger bly, är i vägen, ger mig ont i ryggen, och det är hopplöst att hitta en bh som sitter bra oh inte kostar typ ½ miljars.. eller nått i den stilen....
Men när jag gick ner i vikt försvann ju delar av brösten också.. och då kände jag mig väldigt "tom"... men just det som de sväller nu kan jag ju klara mig utan.. i övrigt fine... vi har ju fått en fin underklädesaffär hit nu, även om man blir ruinerad där =)
Men när Ella är född och färdig ammad skall jag gå ner gravkilona och typ 30 till, och investera i en riktig bra, snygg och raffig bh och nya snygga välsittande kläder =)
gäsp.. undra om man kanske skulle sova
skitfina ju Letw =)
ser jätteläckra ut.. som sådana där brallor man hade på gympan i gymnasiet eller dansade i =)
Nu skall vi nog förpassa oss i säng.. A har lovat att ha högläsning för Ella varje kväll nu så vi får se vad det blir idag =)
Nattis =)
men pucken... vi som kommer få 9000 typ totalt.. ja kanske en tusing till om A får lön...
Håller på att försöka göra i ordning hemma.. bära saker till källaren, skruva ner sängramen osv.. jättekul.. eller inte.. men blir förhoppningsvis bättre med plats iaf =)
Tillbaka - jösses vad jobbigt... har antagligen varit dum och lyft och släpat en massa saker.. men jag är ju så van att "ta i" att jag liksom glömmer bort att jag kanske borde be om hjälp nu..... Eller tycks blivit helt lamslagen av det eller nått =/
MEn skönt att få undan en del skit iaf... och nu börjar nu sovrummet se ut som ett riktigt rum, om än förrådsrum mest, men ändå =)
ÄR mkt kvar, men kan ju inte ta precis allt på samma gång, det pallar jag inte med
Fina Wilmas kläder blev Letw =)
MEn vad skönt att hon sover ordentligt iaf =)