Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jasså det låter vänta på sig tokig.. var ju synd =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

Ohh jag skall på umgängeskväll imorgon, så jag skall testa på systemets alkofria viner =)
    Ngt av dem iaf.. och se om det är ngt att ha =)

• Melisabeth

det är olika.. alla upp till 0,5 kallas alkoholfria.. men skall finnas ngt eller några som är 0,0%. så tänkte leta upp sådant =)

Dumt att chansa på 0,5 även om det "ska vara ok" typ =)

• Melisabeth

fast det är mkt lättare att ta med sig en flaska vin än drinkingredienser =)
    Man är ju bekväm.. och jag måste ju testa, har aldrig testat ngt alkofritt vin... skulle det smaka skit så är jag väldigt fötjust i vatten, och det är ju lätt att få tag på =)

Skall träffa en tjej som jobbar på systemet, så jag måste ju kolla upp hennes rekommendationer, se om hon kan sitt jobb

Jag saknar såååå mousserande och vitt vin.. men men... =)

• Melisabeth

JO visst gör det det =)
    Får ju se om man ens komer iväg till systemet imorgon =)
    blir väl mest synd om gubben annars =)

• Melisabeth

whiskey får han dricka när som helst, bara han inte andas på mig =)

Öl tycker jag också om.. så det kvittar nästan om han dricker öl eller vin... fast vin är nog bättre... Men det spelar liksom inte mig ngn roll vad han dricker.. jag är lika sugen eller osugen oavsett =)

• Melisabeth

JA fast jag måste säga att vattnet häri stan är synnerligen gott =)
    Tyckte det smakade bra på västkusten, men här är det banne mig godare =)

• Melisabeth
    Typ: D13 Pension och tradition
    Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Änka/Änkling eller Frånskild Låg- och medelinkomsttagare Hyresrätt i små- och medelstora städer Morgon- och kvällsstidningsläsande Traditionalist och kollektivist Mest har vi helt klart pensionärer.. behöver man inte ens sidan till att veta =)

Fast på den adressen finns inga hyresrätter =)
  • Melisabeth

Haha, jag sökte på min gamla adress... det gav svaret unga, lågutbildade, utlandsfödda osv
    Det är stadens universitetscentrum.... var tidigare stans "ghetto".. men numer är det övervägande "studentghetto".. så det stämde ju bra...

Men vår förra adress stämde inte alls bra... låg/medelinkomst... bullshit... svindyra lägenheten (BR) strax utanför citykärnan.. treorna kostar typ 1 mille vilket är massor här i stan =)

• Melisabeth

Hmm är det samma planer som tidigare.. har inte uppdaterat mig på länge ??

Fru - A fyller också då =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)