Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Skönt Kickan =)
    Bra att det funkar..

Tycker vi är rätt bra samtliga på att gnälla lite då och då.. vissa av oss värre än andra.. (mig själv tex) =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

Nu kommer man in, men det är tomt...
    går inte att skriva heller nu..

• Melisabeth

LÅter som en omtumlande upplevelse.. men förstår totalt att man nog gärna "blir klar" när man väl börjat så att säga....

• Melisabeth

Bra att tänka på.. Jag hade nog tänkt mig försöka att överleva utan.. men å andra sidan har jag inte så hög smärttröskel, så jag kommer väl skrika på det innan jag kommit in en gång om jag känner mig själv rätt =)

Men hjälper det inte så är det fel.. *memoreras*

• Melisabeth

Satan i gatan vad trött jag är...... tror jag skall sova lite innan A kommer hem och gör mat.. (är och handlar)
    Det var mer slitigt att röja än vad jag trodde.. nåja, blev så mkt bättre iaf, öven om det typ var 1/3 bara,, men men.. sova lite

• Melisabeth

Jag är sååå trött, skall gå och lägga mig och hoppas på att somna fort =)

Nattis =)

• Melisabeth

Morrn morrn.. Gud vad skänt att komma upp och se att det faktsikt var ett riktigt - om än rotigt - rum nu i stora sovrummet.. Tror det kan bli bra när vi får ut all skit, och får in det som skall vara där och målat/tapetserat vilket det nu blir =)

Föräldraledighet ja.... Jag hoppas A kan vara hemma lite i början... och det går ju om han är arbetslös.. eller då jobbar han ju kvällar, men då är han ju hemma en del iaf =)
    Annars har vi nog inte hunnit tänka på det så mkt.. vore ju bra om han fick jobb så man kunde få upp hans SGI innan han tar ut sin del iaf.... Så jobb får vi hoppas på =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)