• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    om du vill kan jag försöka köpa en och ha här tills ni kommer. om ni inte hittar dvs. jag ska till en annan lindex snart tänkte jag, för jag SKA ha de där tröjorna som det blivit hål =( fast utan hål.

• Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-01-21 10:09:04 följande:
    kickan...aha, ok Jaja, jag har iaf varit lite väl orolig på grund av all blödning. Nu verkar det som om att den är nästan helt borta, men jag vågar inte riktigt hoppas på att det är blodfritt för gott ändå... *nervig* Jag har sagt att jag ska slappa helt efter jag varit på stora UL, så än får jag nojja en månad till Jag tror du får komma dit om du bara ringer...ta till en tår eller två om du måste
    Hahaha, ja jag får väl visa mig på mitt blödigaste humör!
    Stanna där du är! ♥
  • pucken

kickan
    va dåligt! fattar inte att de inte kan ha samma rutiner överallt. det är en stor lättnad att får göra ett vul runt v 10-12, även om man inte fått mf förut. ALLA oroar sig, så varför inte försöka stilla den oron. fattar inte =(

• Melisabeth

Vi skall ju till S om 2 veckor eller nått, och då bör de väl finnas kvar... eller har de haft dem länge så det är läge att byta ut tror du??
    Men hur stora hål blev det egentligen.. låter som de är skitstora... =/

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    just ja, ni kommer en gång innan mars. då lär det inte vara nåt problem att hitta dem =) vet inte hur länge de haft dem, men de var inte på rea så de är nog kvar ett tag till.

nä, alltså, så stora är de inte. som ett knapphålshuvud, du vet såna där knappnålar med färgglada bollar längst upp. är mest en principsak =) slutar väl med att jag skiter i hålen och köper tröjorna iaf. garanterat =)

• Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:11:26 följande:
    kickanva dåligt! fattar inte att de inte kan ha samma rutiner överallt. det är en stor lättnad att får göra ett vul runt v 10-12, även om man inte fått mf förut. ALLA oroar sig, så varför inte försöka stilla den oron. fattar inte =(
    Ja, precis! Men nästan ännu viktigare när man haft MF förut, mår verkligen RÄV!
    Stanna där du är! ♥
  • pucken

kickan
    jag förstår verkligen det, fy vilken paranoia man måste ha =( nä, jag hoppas att allt går vägen för er den här gången!

• MallaMojs

kickan...du får fan ta å flytta hem till oss, jag har ju fått fem vul/ul...väldigt lugnande på kort sikt iaf!

• Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:15:50 följande:
    kickanjag förstår verkligen det, fy vilken paranoia man måste ha =( nä, jag hoppas att allt går vägen för er den här gången!
    Man känner ju att det bara MÅSTE göra det, hur mkt mer ska man orka liksom? Men, nu ska vi tänka positivt! 90% chans att det går bra, MINST!
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)