• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

kickan...ok, är det skillnad om man haft det innan? Jag har iaf fokuserat på det faktum att det kan bli mf/ma...men nu har jag nästan slutat helt

Klart att de på spec.mvc tar emot dig, om du ringer dit å förklarar din sits så...så har jag upplevt det härnere iaf...men jag vet inte om du får komma dit på ett tidigt vul?!

• Melisabeth

Pucken - haha... jo man får ställa det ekonomiska mot att bli av med gubben då och då så han får spela och umgås med grabbsen =)
    Men han SMSade hem och menade att "det här måste vi ha, kommer Ella tycka är jättekul" ... Han har lärt sig precis som jag att man skall "skylla på Ella" när det är ngt man vill ha =)

Ang kudde - jag hade det för ett tag sedan, men tyckte inte det hjälpte ngt vidare.. men det har ju blivit värre nu, så det kanske blir större skillnad... får testa =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Kickan 84

Malla: Jo, statistiken ser ut ungefär såhär: (Räknat på ALLA åldrar)

30% - En gång, 10% - två gånger, 1 % - tre gånger. (Inom loppet av ett år tror jag det är, eller iallafall så räknas inte mitt första MF, du vet ju varför.)

DOCK så stämmer denna statistik inte in på min ålder direkt, då den totala risken ligger på ca. 9% från början, alltså är ju våra odds jättebra nu! *peppar mig själv*

Ska ringa dem, vill helst göra ett VUL efter v. 10... "säkrast" då, men får man det inte får man väl åka in akut, vad som helst...

Stanna där du är! ♥
  • pucken

mel
    föräldrar kan iaf inte påstå att ungarna sitter stilla när de spelar wii =) vi ska helt klart köpa ett, men vi väntat tills värsta rusningen lagt sig, så kanske de sänker priset också. en handkontroll kostar liksom 800 spänn! den är i 2 delar och de säljs separat. helt stört.

• Melisabeth

Mysig bild Pucken =)
    Anders blev skitglad i tröjan för övrigt.. Så sådana skall visst letas upp =)
    Kanske finns i Sholm när vi kommer dit om de inte behagar dyka upp här =)

Men... nu snöar det igen.. skall det inte ge sig?

Är så sugen på scones. kanske man skulle bakla det ikväll och mysa med när A jobbar.. lite tröst sådär..... Nej fy på mig, mat är inte tröst =(
    Men det är gott =)

• pucken

kickan
    men får ni inte göra vul vidc inskrivningen? jag fick ju tid för läkarundersökning veckan efter inskrivningen, och det första läkaren sa till mig var "hej, jag heter x. dra ner brallorna."

• Kickan 84

Någon som vet någon site där man kan beställa tröjor med egen text?

Stanna där du är! ♥
  • MallaMojs

kickan...aha, ok Jaja, jag har iaf varit lite väl orolig på grund av all blödning. Nu verkar det som om att den är nästan helt borta, men jag vågar inte riktigt hoppas på att det är blodfritt för gott ändå... *nervig*

Jag har sagt att jag ska slappa helt efter jag varit på stora UL, så än får jag nojja en månad till

Jag tror du får komma dit om du bara ringer...ta till en tår eller två om du måste

• Kickan 84
    pucken skrev 2007-01-21 10:08:36 följande:
    kickanmen får ni inte göra vul vidc inskrivningen? jag fick ju tid för läkarundersökning veckan efter inskrivningen, och det första läkaren sa till mig var "hej, jag heter x. dra ner brallorna."
    Nopp, inget alls förutom rutin-UL och eventuellt tillväxt-Ul om det "behövs" Skitkasst på det här stället!
    Stanna där du är! ♥
  • Melisabeth

Pucken - JO det blir helt klart att avvakta här också.. Tänker inte ens försöka få ihop det ekonomiskt att köpa det, innan A har jobb eller vettig inkost... JAg lägger inte mina CSn på det i nuläget liksom =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)