• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Malla: Hm, ja det vet jag inte faktiskt, borde väl gå med en vanlig?

Stanna där du är! ♥
  • pucken

malla
    på emmaljungas hemsida kan man kolla tillbehör till vagnarna. och när man kollar till tvillingvagn visar de den vanliga skötväskan, antar att man kan ha samma då.

• MallaMojs

Jaja, det löser sig väl antar jag...

• Kickan 84

Malla: Självklart!

Stanna där du är! ♥
  • Fru Indosaurie

åh jag vill också ha en ny skötväska! vi har ju en skip hop och den är värdelös, så djup och smal.
    Vi har bara några blöjor, våtservetter, en kräktrasa, en haklapp, en bitsak och en uppsättning med kläder i våran skötväska = väskan är inte ens halvfull men det är ändå skitsvårt att hitta i den, totalt värdelöst.

• Kickan 84

Bra att veta Frun, då skippar vi den!

Stanna där du är! ♥
  • pucken

jag har aldrig gillar skiphop alls, inte min stil för fem öre. men jag vill ha en ny skötväska, den som hör till vagnen är fan skitdålig.

• Fru Indosaurie

kickan
    det finns ju fler varianter av den, som är lite grundare, dom kanske är bättre. Men dom är väl ändå smala så jag skulle inte satsa på en..
    Ni kanske gillar den, om ni gillar att inte hitta saker, haha

• Kickan 84

Hahaha, nja det lät inget vidare! Tycker inte heller att det verkar så bra att det inte är något att stänga den med, eller hur det nu var?!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)