• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fru
    kanske bara är en orolig period. agge har också haft svårt att sova och komma till ro, men det har alltid gått över.

• pucken

fru
    men vad har du för storlek annars? jag har ju 39-40, så då kanske de passar?

• Winnertaco

Fru
    Exakt de orden använde jag när J inte ville somna om vid 6:45 imorse. Andreas undrade vad jag låg och suckade över och jag fräste att "jag är så trött att jag skulle kunna kräkas och ungen vägrar somna". 5 min senare sov hon, hon blev väl kanske livrädd för mamma

• pucken

fru
    kanske kan göra det, men jag ska snacka med micke först. ska inte köpa grejer utan att han får säga nåt =) och just nu behöver jag snarare vinterpjuck =)

för övrigt är jag ytterst nyfiken på tokigs bebis =) jag vill se BILD!

• Winnertaco

Fru
    Har ni funderat över att testa att ge W lite tillägg på kvällen? Det kan ju vara skönt att få sova lite sammanhängade på nätterna..

• Fru Indosaurie

taco
    nja inte direkt funderat, tanken har väl slagit mig.
    Igår när vi skulle söva henne tog vi bilen och det tog lång tid innan hon kom till ro, annars slocknar hon alltid direkt.
    w är 5,5 månader och det känns knäckande att hon kanske inte blir mätt av bröstet kvällstid, jag är verkligen en svag person.

• pucken

fru
    ska ni? vad ska ni här och göra? *nyfiken*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)