• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Haha...jag bor INTE i VH...jag bor i Handen

• Fru Indosaurie

för övrigt så VÄGRAR fred att säga Handen, det är det fulaste och värsta namnet han vet säger han haha.

• MallaMojs

Haha...ja, det är rätt skruvat namn faktiskt - jag brukar nog säga Haninge...

• Winnertaco

Fru
    Nej, du är inte en svag person, det är inte så konstigt att hon inte blir mätt längre, hon är ju stoooora tjejen nu! Jag kan säga att tillägg är det bästa beslut jag tagit när det gäller Johanna, ungen blir MÄTT och behöver inte äta HELA dagarna! Sedan ammar vi på natten och ibland på dagen, bvc får säga vad de vill

• pucken

fru
    det tycker nog de som har hand om tågskyltarna på stationen också. vet inte hur många ggr de skiftat mellan handen och haninge centrum =)

och om ni vill komma förbi här är ni välkomna, bara micke får städa först.

agge har vaknat, och förkylningen verkar vara som bortblåst! han är lite hes bara.

• pucken

taco
    äh jag kan flytta ut till er, stockholm suger. fast jag börjar nästan trivas nu =) har bara tagit 4 år.

idag är det exakt 4 år sen jag träffade micke irl =)

• pucken

och fru är inte så himla trevlig *kivas*

• MallaMojs

pucken...grattis!! Jag har bara bott i kommunen i 24 år (två år i Spånga ) och tja, jag börjar trivas jag också Hihi!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)