• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Oj då, nu kollade jag slarvigt, jag kollade bara på utropspriset, det var visst nån som BJUDIT 145 kr! Det verkar ju dumt...

• letw83

nu är våran kisse hemma bensin blev rädd när vi skulle flytta och smet in under ett cykelskjul där han har legat sen i fredagsem. nu är han hemma men nu är diesel på vift istället vi tog med han för att bensin som är jättefeg skulle våga sig fram. men sen behagade inte diesel vilja följa med hem fast han är vi inte lika orolig för. han är utekatt men det är inte bensin.

nu måste jag ta och hoppa i duschen. vi ska iväg på min kusins 30-årskalas.

• letw83

taco
    precis. och frakten är 40 för det är från tyskland....

• Melisabeth

Jisses vad ni skriver när jag är borta, man hinner ju inte med att läsa ikapp =)
    Nu är Ellas tvättade kläder tillbaka i garderoben iaf =)

Jag fick nästan A att köpa ngt på Po.p igår
    Men bara nästan =)
    Men jag fick ngt att skratta åt iaf...

Egen tvättmaskin, ja gud så skönt.. nu hade vi ju tvättstugan höromdagen, men jag tvättade Elas kläder uppe eftersom det inte blev så stora omgångar, mkt bekvämt, de tar ju inte så stor plats att torka heller =)

NÄ blir att fortsätta lite till här nu. måste ju utnyttja A innan han drar till jobbet

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

mel
    ska du säga. jag fick läsa ikapp typ 10 sidor nu på morgonen

näe, nu måste jag hoppa i duschen!!!

• Winnertaco

Sådär ja, barnbidraget insatt på bilkontot, nu är jag pank igen Vi fick en 25-kronorscheck från ica i fredags, men den ska jag fasen handla godis för idag, jag fick ju inget igår!!

Nä, nu ska jag umgås med A lite medans J sover!

• pucken

min ena katt heter ju billig, det är tufft! =)

jag tycker det är jobbigt med egen tvättmaskin, vi tvättar aldrig och högen bara växer. när vi hade tid att passa gjorde vi iaf klart allt varje vecka *suck*

• MallaMojs

De hittade hit alldeles själva och nu har jag sett en vild Texas och en sovande Wilma, å såklart Camilla och Fred i verkligheten Kul! Hoppas nu bara att skärmen funkar

Nu ska jag snart gå till jobbet, kanske ska ta skidorna Haha...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)