• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fan, jag glömde bort skötväskan =( och nu har auktionen gått ut.

• Melisabeth

lollo, jo vi tänkte gifta oss i sommar... men eftersom bebis kom emellan så får det vänta... Vi trodde inte vi skulle lyckas fullt så fort =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

och jag börjar bli riktigt sur på säljaren som vägrar svara på mina mail! ska fota dressen så får ni se fläckarna jag gnäller över.

• lollsanT

Melisabeth

Förstår det. Alla säger ju att det brukar ta en tid om man (som jag) tagit hormoner en längre tid. Tänkte sluta med dem 2½ månad före bröllopet så att om det blir på en gång så kommer det iaf inte synas fast blir det på en gång så kommer vi istället få skjuta ännu mer på våran resa än vad som är tänkt nu men det känns minst viktigt
    Hoppas ni kommer igång med nya planer snart då ;)

• Melisabeth

SÅ, scones i ugnen.. tänka sig, jag är lite pysslig iaf =)
    Gubben slutade tidigt idag, så jag tänkte överraska honom lite.. medans jag fortfarande orkar.. när skolan börjar imorgon blir det han som får sköta markservicen =)

• MallaMojs

Bra att skärmen funkar, fru I Jag kände att jag blev lite nervös när ni kom..hihi Sorry

• Melisabeth

lollo - jag gillar itne att tillföra kroppen hormoner, så har inte gjort det på typ 5-6 år.. så det kan ju vara en anledning, att jag inte behövde vänta ut det =)
    Men vi sa det att "blir vi gravida direkt, så har vi tid nog att skjuta upp bröllopet" - och det hann vi ju med mån... Så nu födds lillan när vi först tänkte gifta oss istället =)

Det hinner man ju senare eller nått - lillan kan gå är väl bra att satsa på =)

Pucken - så tråkig när man inte får vad man förväntar sig/utlovat....

Nu tycker jag A kan komma, jag vill äta scones =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)