• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Mel
    Det får vi ju göra i ett helt år, minst Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle vilja ha en till så snabbt, men nu vill jag det!

• Melisabeth

Vad jag funderar på är om man njuter på samma sätt om man går runt och typ mår illa över tvåan =)

Jag har ingen aning, men utifrån hur jag har mått under dessa månader så tror jag att jag skulle vara en ursel mamma åt ett spädbarn om jag skulle gå igenom det igen..
    Men det beror väl på hur man mår också antar jag =)

Vad fan- jag skall klara av den här först, innan jag ens överväger fler =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

ja fy sjutton, med foglossning och illamående skulle jag aldrig palla att ta hand om W samtidigt
    sen att amma dygnet runt när W fortfarande är så liten och ska passas upp på, jag har svårt nog med en bebis

• pucken

äh nåt ska micke duga till, jag vill ha fler ungar! =)

jag funderar på att söka jobb på coca cola, de ska ha tag på nån som ska sammanställa lite siffror typ. det vill ju jag jobba med =)

• Melisabeth

Pucken -

Fru - nä precis min tanke.... =)

lollo - jag har "gett upp" planerna på bröllop för stunden med tanke på trollet =)
    Men var där innan jag hamnade här =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

lollo
    just ja, glömde ju. jag hängde där förut, men gifte mig för två år sen (imorgon) så jagär här istället.

• lollsanT

pucken

grattis i förskott då!!!

Melisabeth

tvärtom för oss. Vi väntar med bebisverkstad lite till eftersom vi gifter oss i sommar. Men sen jäklar och är jag som syster och mamma så kommer det nog bebis ganska så snabbt *hoppas*

• pucken

lollo
    tack! vi "firar" idag med, fyra år sen vi träffades första gången =)

fru
    jadu, jag ska vara i skolan 9-13, och micke 13-15. vet inte vad vi ska göra, funderar på att ta det i helgen istället. nåt tips?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)