• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

gääääsp va trött jag är! micke gick och lade sig 22 för han ville sova inna nagge vaknade och ville leka. jag lovade att sitta uppe, men ungen vill ju inte vakna! slår vad om att så fort jag gått och lagt mig så vill han upp.

har virkat nästan en hel bil idag =) ska bli en present till min kusins kille som fyller ett nästa måndag. (oroa dig inte letw, beskrivning kommer)

• letw83

puck
    ingen fara. har nog med projekt ändå

• letw83

puck
    inget särskilt. bara dom gamla. två filtar. en massa smådjur. sen blev andreas mössa för stor så jag måste göra om. sen har jag väl tio syprojekt som är påbörjade men bara halvklara plus 20 meter tyg som ska sys

• pucken

jag vill börja lägga upp lite bilar på tradera, men hinner ju bara virka till släktingar =( vill ju veta om det är lönt att starta en egen liten kollektion!

åh jag köpte ett halvlurvigt tyg på ohlssons, tänkte sy typ en sån här i grått med lurvigt hjärta =)
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

• letw83

näe. nu blir det läggdags på den här fronten. andreas borde komma hem från jobbet nu när som helst.

godnatt!!

• pucken

jävla micke har ju inte sagt att agges pulver är slut! hoppas ungen inte äter mer än två gånger innan ica öppnar =(

• MallaMojs

Frågar igen nu...någon som har beskrivning till en amningskudde ?

Idag är det snorigt värre här

• Melisabeth

Svinkallt =(

Morrn morrn.. Inatt hag jag drömt uppsatser åt alla håll och kanter, tyvärr minns jag inget somkan vara till hjälp.... Känner mig stressad som tusan här på morgon/fmkvisten, och ser inte alls fram emot föreläsningen idag.... men men, vad kan man göra?

*själper i mig kaffet och rusar iväg ett tag*

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)