• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    jadu, jag har ingen aning. de sa att vi skulle smörja, men det har jag ju gjort och det hälpte inte. får be svärmor ringa imorgon igen *suck*

• Winnertaco

Shit, vilken dag! Fika på stan mellan 11-13, hem och ut med hunden i en timme och sen hömta sambon på jobbet och åka och handla. När vi precis kommit hem kom svärmor förbi, sen åt vi och sen vaknade monstret J. Nu har jag ont i snittet och är helt slut...

Puck
    Vad trist med begravningen. Kan ni inte få komma om ni lovar att gå ut om han börjar skrika? Det har varit "kravet" på de få begravningar jag varit på.

• pucken

taco
    fy va stressigt! du måste ta de lugnt ju.

jag vet inte, men jag tror att jag och agge bara går på fikat efteråt. jag vill inte störa, och gör allt jag kan för att inte vara i vägen. är så mesig när det gäller sånt.

• Winnertaco

Puck
    Jag förstår hur du känner, jag är likadan. Det är ju pinsamt att vara till besvär, liksom!

• pucken

taco
    ja, då håller ag mig hellre borta och håller tyst. bra ibland, mindre bra andra gånger. och i en kyrka ekar det ju också, då stör man ännu mer om barnen väsnas.

• pucken

ska virka lite. kommer kanske in en sväng till senare.

puss puss =)

• Fru Indosaurie

vi ska köpa en glasskiva till vårat bord, dags att mäta och gå till en glasmästare.
    Så tidiga vi är på att göra saker så

• Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:08:08 följande:
    kickanvi hade asfula köksmöbler så det var på tiden att vi köpte nytt. Nu har jag spillt vatten som jag glömde torka för jag tog W så nu är det en ljus fläck jag döööör när jag ser den ska prova med vax. Det var väldigt roligt att köpa nytt men en bb är också rolig vi är nykära nu när vi fått på sittdelen.Jag vill verkligen ha en ny säng men jag ska lugna mig. *duktig*
    Jag LÄNGTAR tills mitt köksprojekt är klart, men nu läggs det nog på hyllan för ett tag!

Härligt med sittdelen, kan tänka mig att de tycker den är lite roligare, de ser ju så mkt mer!
    Stanna där du är! ♥
  • Melisabeth

Nä nu får det vara nog med uppsats för mig - sova.. "tidig" lektion imorgon =/

Nattis

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)