• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

dom har rea på idat:s egen webshop..... 246 för jumpsuitsen

• pucken

letw
    jag vet! men jag får inte köpa fler =(

haha agge somnade i pulkan, IGEN.

• letw83

puck
    jag får, men har inte råd....

haha, så spännande var det att åka pulka

• pucken

mm det är andra gången (av tre turer) som han slocknat =)

jag vill ha en brun, och en limegrön. ibland funderar jag på att beställa utan att berätta för micke =)

• Winnertaco

Puck
    Jag brukar köra med "brevbäraren kom med det här idag" när jag har beställt grejer som jag inte har berättat om

• letw83

jag vill oxå ha de färgerna. Jag vet. Beställ och så säger du att dom är till mig Sen att det råkade bli dubbla upplagor vet du inget om

• letw83

fast jag får verkligen inte:) beställde en heldräkt till med lejon på samt ett par strumpor till från EST:s rea

• pucken

men letw då =) haha A får väl köpa nåt han med då, så det jämnar ut sig.

taco
    haha, annars säger jag bara att jag måste beställt omedvetet när jag var sjuk =) har blivit så jävla dålig på bara ett par dagar, kan knappt prata idag ens =(

• letw83

puck
    han är inte så jättebrydd utan har sagt att jag får bestämma=) fast han är ändå intresserad och säger om han tycker det är snyggt/fult. Men han kommer nog köpa sin beskärda del sen när det verkligen blir dags

• Winnertaco

Andreas är HELT ointresserad av kläder till J, han bara tar det som ligger överts i högen (eller nej, oftast ropar han på mig att jag ska komma och välja kläder åt henne...). Shoppa kläder har han inte lust med. Skönt iofs, jag får bestämma allt

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)