• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

letw
    så i sommar då =)
    du, måste man ha mudd om man ska sy vanliga byxor och en tröja? tänkte sy ett set till agge, men glömde köpa matchande mudd =(

• pucken

taco
    micke är hyfsat glad i att köpa aggekläder, men har skiter fullständigt i om de matchar. ok att man inte behöver överdriva, men tex knallrött och grönt i kombination ger mig huvudvärk.

• Winnertaco

Puck
    Det enda Andreas protesterar över är när jag vill blanda rosa och blått, då säger han att hon får personlighetsklyvning

• pucken

taco
    haha! gud va kul =) jag blandar hej vilt, bara färger går ihop. får alltid höra att vi har en så söt liten tös i vagnen.

• letw83

puck
    yes=)
    nja, beror på. vad har du köpt för tyg? ibland tar jag samma tyg som mudd om det går. annars på byxorna kan man ju göra resår iaf. men skulle inte rekomendera resår i tröjan dock.

• pucken

letw
    jag har bara plysch hemma. vet inte om det går att göra mudd på det? annars får jag väl beställa på nätet eller nåt, pallar inte gå en meter utanför huset.

• letw83

puck
    jag har gjort mudd på plysch. det funkar. man får bara ta lite längre mudd eftersom plysch inte är så töjbart som muddtyg. mät runt hans handleder/huvud/fötter/midja så att du får det över.

• Winnertaco

Puck
    Den enda som sagt fel hittils är bvc-tanten, och då satt hon ändå och läste i journalen samtidigt, typ. Hon skämdes jättemycket och ursäktade sig med att det var omöjligt när de hade "fel" färg på sig. Stackarn, kan inte vara lätt att hålla reda på alla barn!

• pucken

taco
    haha, att folk är så himla fästa vid pojk- och flickfärger! jag älskar rosa och lila, så det har vi mycket av. skiter fullständigt i hur det "ska vara" för jag vill ha det som jag vill. svärmor har precis vant sig vid att agge är en väldigt färgglad bebis.

letw
    härligt! då ska jag sy nån dag när jag mår bättre och inte snorar så mycket =)

• Winnertaco

puck
    Min favvo-färg har alltid varit blått! Jag tycker att det är lite pinsamt att komma med rosa och vita kläder på J, det känns som att man inte vågar sticka ut det minsta när man har rosa på en tjej. Men det är ju inte mitt fel att vi får en massa rosa kläder Min mamma är väl typ den enda som vågar köpa blå och gröna kläder till J.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)