• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

men vi tar den helgen. på onsdag vet jag hur mkt pengar jag får i slutet av februari och får jag bara jobba minst 20 timmar dom dagar som är kvar denna månad så kan vi låna till tågbiljetter och betala igen nästa månad.
    annars får ni väl träffas utan mig....

• pucken

letw
    annars kan du få låna min svärmor, hon är generös. som igår när vi käkade på pizza hut, och micke skickade mms på maten och skrev att det bara var notan kvar. svärmor ringer upp på sekunden och säger "jag betalar! jag betalar" snäääälla?" haha. lilla svärmor, vi HAR pengar, annars skulle vi inte äta ute.

• letw83

fru i
    jovars. men dom är ju inte levererade än. skulle din pappa betala åt dig?

• letw83

puck
    låter nice. en stycke svärmor beställd

• Melisabeth

Jag kan också låna den svärmodern lite

Värsta med ev illa foglossning är väl att jag måste kunna köra till S.. inte att vara där =)
    Men vi kan ju avvakta tills Letw ser hur det står till =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

vi väntar tills onsdag så ser vi. just nu ska jag försöka sälja ett par byxor på tradera. får se om det inbringar nå pengar. isåfall sätter jag mig och maratonsyr

• pucken

letw
    testa att sy och sälja plyschoveraller, typ såna jag sydde till agge. jag har fått många meddelanden i min inbox från personer som vill beställa, så de kan gå rätt bra.

• Fru Indosaurie

letw
    han skulle betala så länge ja, det sa jag ju?

Det verkar ju gå tokbra för folk som syr själva och säljer på tradera så där kan du nog tjäna en hacka.

• letw83

puck
    förvisso. men jag är urkass på att sy i dragkedjor....=( blir inte snyggt...tyvärr.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)