• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

nix. han tjänar för mkt beräknat på den yta vi bor på iaf.

• pucken

letw
    oj! intressant att man tjänar för mycket men inte har så man klarar sig. ni får skaffa barn helt enkelt, då ökar bidragen =)

• letw83

puck
    tyvärr behöver vi pengarna nu och barn tar tyvärr nio månader att kläcka fram=)

• pucken

äh låna agge =) ta honom en månad så får jag semester!

• pucken

så kan du ju sy lite fräsiga kläder till honom samma gång. kan ju knappast bli bättre! haha

*snyft* jag är så förkyld så ögonen gör ont =( och micke är i skolan till 19 idag. roligt värre.

• Fru Indosaurie

fred jobbar 63% och vi har en hyra på 6900, vi är ändå inte berättigade till bostadsbidrag så man ska nog tjäna sjukt lågt för att få det.

puck
    min pappa är driftchef (eller ja han ändrar titel hela tiden, senast var han även personalchef och gud vet allt) på connex tåg i sverige.

• pucken

fru
    ja, inte ens jag och micke hade rätt till bostadsbidrag innan vi fick aggs. vi tjänade bra sommarjobben, så tillsammans med bidragsdelen från csn låg vi för högt.

• pucken

jag funderar på att söka ett jobb för skojs skull. tror ni man vågar det? det inne på sommarjobbet fast på kontoret.

• letw83

nu ska vi göra lunch. vi får se hur vi gör. ev stannar andreas hemma även om det känns trist.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)