• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

haha och här ska ni få höra en annan kul grej =) svärmor ska ju flytta upp hit igen, och ska köpa nya möbler när hon väl hittat nåt hon vill ha. bara det att hon uttryckligen sagt att hon inte kommer palla sälja sina gamla möbler på blocket, så om vi vill kan vi sälja det och behålla pengarna =)

• Melisabeth

Pucken - jo det kan jag ju iofs, men dels så räcker inte det jag skulle få ut (för oss sammanlagt med Anders inkomst), och dels vill jag helst inte slösa dagarna innan... Men krisar det har man ju inget val.. men skulle kännas så fel pga skolan som dummar sig..

(jag tycker att om en kurs skall ges på huvudsakligen engelska skall det stå att "kursen ges på engelska" inte att läraren själv bestämmer sig för det när hon har lust)
    Är sjukt mkt uppgifter på kort tid, och saker som hör till uppsatsen skall vara poänggivande= betygsgrundande i 2 första delkurserna som INTE är uppsats.... Så uppsatsen blir totalt på 13-14 poäng istället för 10... ? det plus de Vanliga 10 p i första 2 delkurserna.... =/

*irriterad på helvetet*

Inte er alltså =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

ingen som vill ha en son ett par timmar? jag klarar inte av ungen, kul att sitta med sprängande huvudvärk när han sitter och vrålar. han blir ju inte ens nöjd när jag försöker fixa det han tycker är dåligt.

• Melisabeth

Nä idag är ingen barndag för mig heller tvärr, behöver inte heller mer huvudvärk än jag redan har =/

ÄR väl bra om ni får sälja sakerna.. hon skall ju låna pengar av er var det väl.. så ränta =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    men hon ska redan slänga på ett par extra lappar som tack för lånet =) blir kanske semester för slantarna.

• letw83

puck
    jag är frivillig. tyvärr bor jag en bit bort....

• Fru Indosaurie

jag skulle nog inte kunna ta emot så mkt pengar.
    När gun gav oss 300 i julklapp fick jag panik.
    måste nog börja spela på lotto.

• pucken

fru
    jag gillar inte att få pengar som jag vet har det dåligt ställt. men svärmor är det inte synd om, så hon får gärna skämma bort oss lite =)

letw
    jag sätter honom på bussen eller nåt! annars verkade det som micke slutar tidigare eftersom lärarhögskolan är lika störda som vanligt.

• pucken

*suck* gillar inte att få pengar av folk som jag vet har det dåligt ställt.
    tanken är visst snabbare än fingrarna =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)