• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Tja - jag kan antagligen åka ngt senare om det kniper, om jag inte får världens foglossning som binder mig totalt vid stillasittandes =)
    Fast det beror ju på hur mkt senare då iofs =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Puck
    Haha, det är alltså så man övertalar karlarna att börja tillverka en till, "du kommer att få till det typ varje dag"

• pucken

taco
    man får ju inte vara dum! men han har inte nappat riktigt än. snart så =)

mel
    får du foglossning kan du sitta hemma med mig och fika dagarna i ända!

letw
    nä, men jag kommer inte få tid över till att sy nu när schemat är så hektiskt =( jävla lärare som inte gör som jag tycker...

• letw83

mel
    alltså. isåfall måste vi vänta på marspengarn....kan bli tajt för dig.

i slutet på mars är det lugnt. då kommer vi ha minst 6000 över om jag bara får jobba. men det var då det. och tågbiljettpriset tredubblas om man väntar med att boka...=(

men. fru i är snart skyldig mig 100-150 kr för kläderna allt går bara man vill många bäckar små. skramla från mamma och mormor lite. och sen är linda skyldig mig när jag blir klar med hennes fåtöljöverdrag.

• Winnertaco

Tyvärr är nog den helgen vi pratat om den enda helg jag kan, annars kan jag inte förrens i april eller maj. I maj har jag dessutom tänk börja jobba, och då jobbar jag ju minst varannan helg..

• letw83

puck
    det vore kul men beställ inte bara för att vi har lite pengar. utan för att du vill ha=)

• Fru Indosaurie

letw
    snart skyldig dig? är jag inte skyldig nu?
    dom åker ner på fre (senast) tror jag så han lär väl hämta/betala snart..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)