Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Malla
Duktigt... jag borde börja plugga. Har mkt med nya jobbet sen och så. Och gamla jobbet ikväll!
Ha det bra alla!
Malla
Duktigt... jag borde börja plugga. Har mkt med nya jobbet sen och så. Och gamla jobbet ikväll!
Ha det bra alla!
Jaha. Då har blodet kommit tillbaka. Tidigare var det mest brunt. Nu är det även rött och har lite klumpar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till
Malla
*kramar tillbaka*
Jag är rädd för att de tycker jag är nojig bara. Var ju på gynakuten två gånger pga att jag hade ont i vänstra äggstocken. Samtidigt kan jag ju inte koncentrera mig på något alls nu, kan knappt äta
Nu har jag lite ont, svårt att beskriva hur det känns...
Sambon är hemma till halv fem, ska vänta på honom, vill gärna att han är med. Sen blir det nog gynakuten. Staten får skylla sig själva om de inte har resurser så man kan boka en tid för VUL/UL.
Är i vecka 9 nu. Vecka 10 på tisdag...
Åker till Solna (bor ju i Solna så). De var trevliga sist jag var där, men samtidigt verkade de tycka jag var lite väl nojig, inget de sa men sånt märker man ju.
malla
Det är ungefär sån smärta jag känner. Fast det gör ju inte jätteont som sagt, mer som mensvärk. Tror att oron kommer bli värre och värre om jag inte kollar upp, och det är ju inte heller bra....
Så skönt att dina små tjejer mår bra iaf! Ger mig lite hopp
malla
Ja det var för tidigt för att se hjärtat sist.
Min sambo tyckte att jag skulle ringa ändå och säga precis som det var och att de då antagligen ber mig komma in.
malla
Jo jag funderar på det med, men kan de fixa läkartider så snabbt?
Har så fruktansvärt mkt att göra i skolan denna vecka och nästa så jag måste kunna koncentrera mig omedelbart om inte detta ska gå rakt åt skogen.
Det jag är rädd för är MA. Är visserligen lite hypokondriker som ni säkert märkt, men blödningarna nu kombinerat med att jag fortfarande inte har några direkta gravsymtom gör mig verkligen orolig
malla
Jag vet inte vad jag ska göra Känns som om jag kommer dit igen så blir jag stämplad som hypokondriker och typ blir nekad i framtiden... Men om jag inte kollar upp så brister mitt hjärta snart!