• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

Nu blöder jag mer rött än tidigare. Snart är sambon hemma så vi kan åka in Men antagligen är det missfall på gång som hon sa i telefonen! *gråter*

• Melisabeth

Tråkigt att det blöder nica - men försök att håll modet uppe... förhoppningsvis får du snart svar....
    Men hoppas att det är ngt annat som blöder...

usch - mina problem är strunt just nu, men fortfarande störigt att jag håller på att svimma så fort jag kommer ut ngnstans....

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • dobbis

nica: hoppas att det går bra för dig och att det ordnar sig, håller tummarna för att det inte ska vara något allvarligt. kramar

• MallaMojs

*kramar om* Nica!!! Jag tänker på dig!!

• pucken

*håller tummarna för nica*

jag har rensat efter svärmor, igen. nu har jag äntligen fått rent i garderoben i barnrummet så agges grejer får plats. ska man bara få rent i resten av lägenheten =) tänkte att jag kunde ha det rent tills letw kommer hit.

• letw83

puck
    haha då har du gott om tid. annars är vi inte så kräsna.

• pucken

letw
    men vi har det rätt trångt eftersom svärmor tar upp förrådet, så jag vill göra lite mer plats så vi slipper trängas =) och så jag slipper snubbla på allt.

• letw83

puck
    jo jag förstår det. men bara så du vet behöver du inte städa för vår skull iaf

• MallaMojs

pucken...menar du i mars eller?

• pucken

malla
    japps =) vill du också sova över? *flinar*

letw
    härligt =) då låter jag kattlådan stå några dagar innan ni kommer.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)