• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

Jaha. Då har blodet kommit tillbaka. Tidigare var det mest brunt. Nu är det även rött och har lite klumpar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till

• MallaMojs

nica...dra in till sös, huddinge eller solna om du känner att du inte står ut...annars är det nog mest att avvakta och ringa bm imorrn *kramar om* Har du ont?

• Winnertaco

nica
    Jag tycker absolut att du ska åka in till akuten, mycket bättre än att sitta hemma och oroa sig, det blir inget bättre av. Om du åker in kan de inte köra hem dig, då måste de undersöka dig!

• nica83

Malla
    *kramar tillbaka*

Jag är rädd för att de tycker jag är nojig bara. Var ju på gynakuten två gånger pga att jag hade ont i vänstra äggstocken. Samtidigt kan jag ju inte koncentrera mig på något alls nu, kan knappt äta

Nu har jag lite ont, svårt att beskriva hur det känns...

• pucken

jag instämmer med de andra: åk in nica!

• MallaMojs

Ring INTE innan utan åk dit bara!

• nica83

Sambon är hemma till halv fem, ska vänta på honom, vill gärna att han är med. Sen blir det nog gynakuten. Staten får skylla sig själva om de inte har resurser så man kan boka en tid för VUL/UL.

• MallaMojs

nica...ja, vänta på honom (det är skönt att ha någon med) och åk in bara - vart åker ni? På Huddinge var de jättettrevliga när man väl kom dit

• Winnertaco

Nica
    Nu blöder du ju, då finns det ingen anledning till varför du inte skulle få göra ett vul (eller ul, jag har inte riktigt koll på vilken vecka du är i). Håller med Malla, åk bara in ring inte först!

• nica83

Är i vecka 9 nu. Vecka 10 på tisdag...

Åker till Solna (bor ju i Solna så). De var trevliga sist jag var där, men samtidigt verkade de tycka jag var lite väl nojig, inget de sa men sånt märker man ju.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)