• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

nica...jag tyckte också att jag hade ont när jag blödde, som lite kramper liksom och molande värk...men ändå så mådde de bra, så det behöver absolut inte vara kört, vännen Hur som helst så vill man bara veeeta ju!

• nica83

malla
    Det är ungefär sån smärta jag känner. Fast det gör ju inte jätteont som sagt, mer som mensvärk. Tror att oron kommer bli värre och värre om jag inte kollar upp, och det är ju inte heller bra....

Så skönt att dina små tjejer mår bra iaf! Ger mig lite hopp

• MallaMojs

nica...jag blöder ju fortfarande i vecka 13 så ibland (dåliga dagar) så väntar jag bara på att de ska "trilla ut" Men det är verkligen så att en del blöder en massa - sjukt orättvist men men! När jag var inne på akuten, samma tid som du tror jag, 9+någonting så sa hon att om det blir missfall nu så märker du det för de har växt till sig lite...

Hmm, vet inte om jag hjälper, men jag hoppas tiden går snabbt till killen kommer hem

• Winnertaco

nica
    Man står knappt ut med att gå och fundera, man måste få veta. Jag åkte in och gjorde vul när jag blödde i v 6, även fast bm på telefon sa att hon tyvärr tyckte att det var ganska klart att det var mf (riklig blödning och mensvärk i v 6). Det kändes ändå bättre att få det bekräftat. Det är ju mindre risk att det är mf ju längre gången man är!

• MallaMojs

nica...å andra sidan så kan jag säga attd et enda du kommer få veta är troligtvis att det ser bra ut (omd et nu ser bra ut) och det lugnar bara för stunden tyvärr... Jag har varit jättenere nu ett par dagar igen, men jag har bestämt mig för att vänta till 17:e då jag har tid... Iofs så har jag ju varit på fyra vul redan så kanske det lugnat ner mig liiite... Visst var det för tidigt för å se hjärtat sist va?

• Winnertaco

Det känns otroligt bra när man kommer därifrån och man fått höra att allt ser bra ut!! Men som du säger, Malla, så "duger" det inte så länge, utan man börjar oroa sig igen... Undra just hur jag egentligen överlevde första delen av graviditeten?!? Man borde få lugnande medle utskrivet automatiskt när man testar plus, det borde vara alla kvinnors rätt

• MallaMojs

Taco...ja, typ Jag har ju iaf lärt mig att sova om nätterna, men när det var som värst så låg jag vaken heeela tiden och var på toa varannan timme

• Winnertaco

Malla
    Som mig då första natten på bb, jag sov kanske en halvtimme för att jag inte kunde somna av rädsla för att J skulle sluta andas. Numer är jag glad bara hon ligger ner och är tyst

• nica83

malla
    Ja det var för tidigt för att se hjärtat sist.

Min sambo tyckte att jag skulle ringa ändå och säga precis som det var och att de då antagligen ber mig komma in.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)