• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • bluebride

vi hatar sånt där, vi har redan haft problem med folk som ska komma förbi och bli arg är det sista jag vill. Om jag visste att de inte skulle dyka upp i tid så hade jag gjort lunch

• Melisabeth

JO precis... man tycker ju att folk borde ha vett att höra av sig iaf om de är sena till ngt sånt

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Halloj!

Oj, här händer det en massa grejer, jag hinner inte alls vara här. Amma är mitt liv numer!

Mel och Nica
    Vilka jobbiga upplevelser! Hoppas att blödningen bara var ytterst tillfällig, nica! Det ä'r svårt att tro på, men småblödningar är ganska vanliga och kan vara helt ofarliga!

• Melisabeth

Taco - ja det verkar som att du är lite mer begränsad =)

JA nu hoppas jag att jag inte behöver uppleva ngt liknande på typ 15 veckor ungefär... och att det då är dags på riktigt =)

• MallaMojs

Två timmar senare ochmina ögon går i kors... Bölar till programmet på fyran nu

• MallaMojs

Mariannelund? Är det där Emil bor?

• Melisabeth

JO, men så att det inte går och det dröjer typ 3 dagar till =)

Kan man ju aldrig säga. men jag hoppas det inte behöver gå flera dagar sådär halvt =)
    Jag hoppas innerligt att jag "brås på" mor och syster när det gäller förlossningar... snabbt och "enkelt" och i rätt god tid =)

• Winnertaco

Malla, vad är det för program? Här är det skidor på tv:n...

Förresten så fick jag en dvd till sovrummet igår, så nu är det inte riktigt lika öken att ligga där inne och amma

• MallaMojs

Taco...antar att det är 60 minutes och just nu inslag om väldigt intelligenta handikappade barn, sååå söta Jag kan inte låta bli att gråta när jag ser dom!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)