• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

är ju bara 2 månader kvar tills dess, så jag hinner nog rulla fram tills dess, slipper jag gå
    Haha, nejdå.. jag tror inte jag kommer bli så stor.. det verkar liksom inte som det ligger för mig =)
    Tror inte min mor eller syster var så himla stora heller.. så det vore väl inte så nedrans konstigt så =)

Anders syster blev glad över att få fira Anders födelsedag om vi kom.. och Anders systerdotter lovade ballonger =) (hon är 3 år)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

puck
    Visst är det trevligt när man får vara soptipp? Och inte frågar folk heller, de bara konstaterar att "här har ni lite grejer som vi inte behöver längre"...

Oj, alla verkar seriöst ha planerat allt inför träffen... Jag har inte ens informerat Andreas om saken än, jag bara antar att han ser till att det funkar Det är han fasen skyldig mig, så mycket tid som han är borta på basket!

• pucken

taco
    nja, planerat och planerat. jag vet att letw ska sova här =) that's it. är det nån som vet vad vi ska hitta på? ska vi bara sitta och tjattra hemma hos nån? eller ska vi göra nåt i stan? jag har ingen aning.

• pucken

works for me =) så kab vi vara hos mig, slipper jag gå utanför dörren. eller! så kan vi sitta på var sitt håll bara, och ha med varsin dator och så tjattrar vi på fl precis som vanligt =)

• Winnertaco

puck
    Väääldigt bra idé Fast om jag åker ända till sthlm så vill jag kanske få se nått mysigt fik i alla fall! Och om jag sitter där med lite andra tjejer så tror alla som ser mig att jag har ett riktigt liv utanför internet

• Melisabeth

Seriös planering???
    Hmm vi har frågat dem om de var hemma, och om vi isf fick bo där.. thats it =)
    Känner peronligen att jag inte vill planera att för mkt eftersom jag inte har en aning om hur det kommer vara i skolan, med hälsan, om Anders jobbar eler inte,  och allt annat... Har vi ngn stans att sova så får det lösa sig om det blir så.. för vår del =)

Fika är bubbla låter ju rätt mkt ungefär som vanligt.. fast vi då har trådar emellan oss.. eller kanske bara är jag som brukar sitta här med kaffe och frukt =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

micke sitter visst och hyllar skärmen på sin macbook. kul för honom.

men vi kanske kan gå ut på nåt mysigt fik då, eller gå på varnvagnsbio =)

• Winnertaco

Mel
    Jag dricker kaffe vid datan även fast Andreas formligen förbjudit mig efter att jag förstört tangentbord nummer tre genom att spilla kaffe i det

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)