• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    jag gillar inte att få pengar som jag vet har det dåligt ställt. men svärmor är det inte synd om, så hon får gärna skämma bort oss lite =)

letw
    jag sätter honom på bussen eller nåt! annars verkade det som micke slutar tidigare eftersom lärarhögskolan är lika störda som vanligt.

• pucken

*suck* gillar inte att få pengar av folk som jag vet har det dåligt ställt.
    tanken är visst snabbare än fingrarna =)

• pucken

fru
    oj! gör människan inget för sina pengar?

• pucken

letw
    det är nästan så jag lägger in en megabeställning på kläder till agge =) slipper jag dessutom köpa tyg själv!

• pucken

vi köpte billiga kondomer när etos stängde sin butik i handen =) försöker övertala micke om att när gummit är slut börjar vi på nästa unge, och då kan jag lova att jag kommer bli pilsk =)

• pucken

taco
    man får ju inte vara dum! men han har inte nappat riktigt än. snart så =)

mel
    får du foglossning kan du sitta hemma med mig och fika dagarna i ända!

letw
    nä, men jag kommer inte få tid över till att sy nu när schemat är så hektiskt =( jävla lärare som inte gör som jag tycker...

• pucken

letw
    annars kan du få låna min svärmor, hon är generös. som igår när vi käkade på pizza hut, och micke skickade mms på maten och skrev att det bara var notan kvar. svärmor ringer upp på sekunden och säger "jag betalar! jag betalar" snäääälla?" haha. lilla svärmor, vi HAR pengar, annars skulle vi inte äta ute.

• pucken

letw
    testa att sy och sälja plyschoveraller, typ såna jag sydde till agge. jag har fått många meddelanden i min inbox från personer som vill beställa, så de kan gå rätt bra.

• pucken

taco
    ska du börja jobba? va roligt! jag funderar ju på att söka ett jobb på cola, uppe på kontoret. men jag vet inte vad jag ska göra om jag får det, för jag vill ju plugga klart =) vill mest se om jag har chans på jobbet.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)