• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    vill inte gärna tacka nej, för jag vill väldigt gärna jobba där sen. studieuppehåll kanske kan funka, men jag vill inte vara borta från skolan för länge så jag glömmer allt =) vi får se, vet inte ens när det är sista ansökningsdag.

• pucken

det här jobbet är det jag funderar på att söka
    cocacola.jobb.se/getjob.asp&AVSDM=2007%2D01%2D19+09%3A51%3A00&Logo=0&col=dlt&nokw=0&z=norespage&sort=rv&vw=d
    har sommarjobbat på cola 4 år nu, och ska dit i sommar också. hade tänkt snacka med personalchefen om han har nåt jobb till mig, men så dök det här upp. det är verkligen ett sånt jobb jag vill ha, men det kunde kommit i höst istället =)

• pucken

fru
    det vill jag =) jag älskar att jobba! tom lagerjobbet jag är garanterad varje sommar är liksom en höjdare =) tycker det är skönt att koppla bort tankarna och göra lite nytta.

• pucken

fru
    det gör inte jag kan jag lova! jag avskyr allt som har med hushållsarbete att göra (bakning ingår ej), får hyra en städerska snart för det ser hemskt ut. det kanske du märkte när du var här med crocsen =)

taco
    mmm tycker jag med, håller faktiskt på med en ansökan. kanske skickar jag in den, kanske inte. kul att försöka få ihop nåt iaf =)

• pucken

men jag har ju en allvarlig form av duktig-sjukan, som det stod om i nån tidning igår. jag har ett stort behov av bekräftelse, och jobb är perfekt för sånt =) jag kan inte rå för det, tyvärr.

• pucken

jag måste ha nåt att göra hela tiden typ, sen kvittar det om det jobb, skola eller handarbete. jag klarar inte av sitta sysslolös.

• pucken

fru
    jag är inte heller nöjd med det jag gör, därför är det bättre att micke gör allt =) haha

• pucken

fru
    men det klarar inte han av. därmed inte sagt att kakor och mat blir perfekt när jag gör det.

• pucken

vad är det man ska skriva i personliga brevet i en jobbansökan? jag vill liksom bara skriva "gunnar gillar mig, ring honom så kan du ge mig jobbet sen". gunnar är då min chef.

• pucken

men hur mycket ska du sälja egentligen!? slutar snart med att du lägger upp fred också =)

jag har för mig ams.se ska ha nåt om vad man ska skriva. men jag hittar fan inte det.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)