Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tokig
    Ja, de vill ju ha närhet de små liven, och det ska man ge dem. Jag tror inte på att det blir bättre om man försöker att vänja dem med att sova själv, sålänge de behöver närhet ska man ge dem det, och en dag känner de sig trygga nog att sova själva!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jag knäpper oh knäpper, men sen raderar jag nog 90 % av korten innan jag lägger in allt i datan. Vi får nog plats med a 40 kort på vårt minneskort.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    För mig är det nog mer värt att han är hemma på kvällarna/nätterna, då är J som jobbigast att ha att göra med!
    40 kort är nog en månads förbrukning för mig Vi har ett större kort också som vi använder om vi tex ska ut och resa. Om vi öht kommer ihåg att ta med kameran vill säga...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag har vbarit på spinning!! Det var såååå underbart! Fast jag höll på att spy på slutet, så trött var jag... Två fjortisar glodde på min mage med bristningar och snitt, men jag är bara stolt

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det är degmagen jag SKA bli av med nu!

Johanna sitter oh jollrar för sig själv ute i vardagsrummet, så himla sött!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Men varför göra det den enkla vägen och samarbeta, det verkar ju dumt. Det är ju bättre om alla bara gör det de tycker, utan att kolla senaste upplagan, och så blir det värsta hönsgården!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, har du missat det, fru?! Jag se inte på det, för jag håller på att titta på tidigare säsonger och vill se allt i rätt ordning! Men jag är en stor fan!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Återigen, varför göra det lätt för sig? Varför använda den teknik som finns idag, mail är bara skit...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hellooo!

Nu har jag varit på efterkoll, pratat med bm om förlossningen och så.. Hon sa att jag skulle be om att få henne igen nästa gång jag blir gravid, så skulle hon ta hand om mig oh mina funderingar om nästa förlossning. Hon sa att det som hände mig trots allt är ett ganska vanligt förlopp vid igångsättningar, och att jag inte ska känna det som ett misslykande, det händer många! Skönt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, absolut! Rak oh enkel att ha att göra med! Svarade på alla funderingar oh inte allför "puttinuttig"!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)