Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, lite skönt är det ju att mina föräldrar trots allt bor 20 mil härifrån. Man kan ju liksom välja när man ska träffa dom

Johanna 061223
  • Winnertaco

Godkväll! Spinningpass nr 2 idag, och när jag kom hem sov Johanna för natten. Underbart!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Min sambo är ju rolig... "Den här salamin var inte lika god som den vi hade sist"
    Men snälla älskling, det är samma korv som jag köpt i ett år nu, bara det att du såg du att det var Euroshopper

Johanna 061223
  • Winnertaco

Andreas fick ungefär samma upplevelse som ketchupreklamen när jag berättade för honom att jag använt fullkornspasta i över en månad. Han hade varken känns skillnad på smaken eller sett skillnaden... Snacka om att bara lassa in det som serveras utan att tänka efter ,-9

Nä, sängen nu, har tvättstuga 7 imorrn bitti *snark* Dessutom vaknar väl skrikel vid 5-6 imorrn eftersom hon somnade så oerhört tidigt... Bra gjort av hennes pappa!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Nä, jag lagar den mesta maten, annars är jag rädd att det inte ska bli riktigt gjort

Nä, jag måste sova nu, hur trevligt det än är att babbla med er! Gonatt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Oj, har ni sånna rutiner så att ni vet när hon ska sova! *impad* Här tar vi det som det kommer och det känns som att så kommer det att förbli...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Alltid något! Vi ska väl vara glada att vi har bebisar som sover i vagnen i alla fall!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag har nästan slutat amma nu, efter mycket om och men fattade J att man KAN somna om man är trött även utan att klänga vid bröstet. För det var verkligen vad hon gjorde, KLÄNGDE. Inte åt, utan rev och slet och bökade *aj, aj*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, varför bara somna om man är trött, det verkar ju dumt Våra bebisar verkar inte ha fattat att det kan vara så enkelt...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)