Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Snowboard är livsfarligt, man bryter ett revben bara man tittar på dem!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Då har du gjort fel

Puck
    Du kan ju göra som vår granne som åkte till Sälen en vecka fast hon aldrig stått på ett par skidor... hon åkte enbart för att festa och vara cool. Du kan gräva dig en fotölj i en solig backe och sitta där och vara snygg i dina rosa skidgrejer!

Johanna 061223
  • Winnertaco

cami
    Du har fattat galoppen, så åker man snowboard, det slutar med att man bryter nått!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Du är helcool! Jag funderade på att jobba en säsong i Lindvallen för ett åar år sedan, men sen fick jag veta att man i alla fall knappt hinner åka nå skidor, så jag sket i det!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Fast jag har hört rykten om att arbetsledarna står med alkoholmätare i högsta hugg på mornarna på donken i Lindvallen, så man hinner väl inte ens med att dricka sprit. Fast det är klart, JAG behövde ju kanske inte blåsa, det kanske räcker med att jag tvingar mina medarbetare...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Fick ni inte? Det är ju där man lär sig vad livet går ut på Räcka ut tungan

Jag tänkte att jag skulle bli lika duktig som Fru på att fota, så idag hart jag sprungit runt med kameran i högsta hugg, vilket enbart har resulterat i att nu vet jag inte vart den är Antagligen inne i sovrummet, men där ligger J och sover så jag vågar inte tända...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Puck
    Du är ju magisk fattar du väl, när du reser dig upp BLIR han automatiskt hungrig...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Oj, vilken dag det här blev... Skulle vara hemma och baka och städa för att det kommer folk och grattar mig, men jag råkade gå ner på stan med grannen och blev där i tre timmar... Råkade även shoppa lite

Mel
    Självklart hoppas jag att er bebis kommer 2 veckor innan bf, men som du säger är det nog lika bra att ställa in sig på att gå över. Jag gissade på Andreas födelsedag (11/12), men tänkte att "men så länge kan vi väl inte bahöva vänta". Om jag bara hade vetat...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Tack, Malla!

Mel
    Hur länge får man gå över hos er? Här var det typ v 42+2, men de satte ju igång mig lite tidigare eftersom det skulle bli helger och därmed mindre personal. Inte för att vi ska vara så negativa och tänka att du kommer att gå över så länge, men det kan ju vara skönt att veta på ett ungefär hur länge man måste vänta i värsta fall..

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)