Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Förresten så hade jag otur igår, ungen vaknade vid 23:30, somnade om vid 01 *snark* Sen sov hon till 05 bara *suck*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jaha, Andreas har tagit med sig min nyckelknippa till jobbet, så jag kommer ingenstans... Inget fika på stan med andra ord *muttrar*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Vi har tre, en på min knippa, en på Andreas knippa och en hos grannarna och dom är inte hemma Jaja, kanske kan få lite gjort här hemma istället då!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Härligt med vattengympa! Idag ska jag köra muskelpass light, hoppas att jag inte får ont i snittet eller nått!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag var och simmade en gång när jag var i v 35 eller nått, snacka om strandad val i bastun

Johanna 061223
  • Winnertaco

När jag var och simmade fick jag en massa trevliga kommentarer av rara små damer (ja, det VAR trevliga kommentarer, inte bara dumma, knäppa som man annars brukar få!) Det var liksom jag och pensionärerna som var där, 11 på förmiddagen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu sover skikel, vi får väl se hur länge det varar...

Tanter är bra på att "kräva" saker, det var ju en tant som tyckte att jag skulle stå på bussen när jag var högfgravid så att hon kunde få sitta. Hade mest lust att säga ut henne att ta sig nånstans...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Oj, vilken eftremiddag det blev! Jag hade tänkt mig träning och sen hem, men det blev träning, hämta säng åt Andreas kompis, stryka gardiner åt Andreas kompis, skjutsa A+kompis till hockeyn, handla på maxi och slutligen köpa hambirgare på vägen hem som jag kan äta i min ensamhet!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Åh, riktig nattning här ikväll, mamma somnade före bebisen! Nu kommer jag aldrig att kunna somna igen...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)