Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, det är lite jobbigt med alla dessa deltävlingar, man är ju nästan trött på allt när det är dags för finalen...

Johanna 061223
  • Winnertaco

cami
    Exakt! Då hade det dessutom blivit LÅTARNA oh inte artisterna som bedömts!

Allvarligt, våra grannar har fest idag igen verkar det som! Vad är det för mysko folk som flyttat in...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Puck
    Du som är bra på att uttrycka dig i skrift kan väl knåpa ihop nått till puma och be dem fixa ett par till dig lite billigare!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag vräkte just i mig två gröna äpplen, hade glömt hur gott det var! Hade dille på dem under graviditeten! Fatta att godisskålen stod bredvid fruktfatet, oh jag tog ändå ett äpple!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Angående gravidteter så vräkte Andreas ur sig igår: "Men du mådde väl inte illa, det var väl bara så att du spydde". Höll på att strypa honom! Man spyr väl inte bara sådär, utan man mår ju illa en stund innan. Eller dygnet runt när det var som värst...

Johanna 061223
  • Winnertaco

cami
    Ja, ibland känndes det nästan som att han trodde att jag framkallade spykavalkaderna för att nån skulle tycka synd om mig... Typ "men har du spytt klart snart så att vi kan åka" Karlar...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jaxon är en riktig kåt-bock, fasen snudd på översexuell. Det kan gå förbi en löptik utanför porten och han är knäpp i 3 dagar...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag är ovkså trött, men lovade att gå ut med hunden när Andreas kommer hem från träningen, vilket han gör om ca en kvart. Så det är bara att hålla sig vaken.. Jag vill se PB när han kommer hem, men han vill säkert bara gå och lägga sig, den torrbollen. Bara för att han ska jobba imorrn, det är väl inte mitt problem

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)