Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
puck
Skönt med nån mer som hellre är utan presenter än får en massa skit!
puck
Skönt med nån mer som hellre är utan presenter än får en massa skit!
puck
Slöseri med pengar, och så får den som får den bara en massa grejer som står och samlar damm och är ivägen! Vad otacksamma vi är egentligen Jag kommer anatgloigen att slå nästa person som släpar hem gerjer som vi kan få till Johanna på käften
Fru
Men sånna blommor är ju helt värdelösa att få, köp en krukväxt om ni ska köpa blommor, liksom... De kanske lever en månad i alla fall
Men egentligen... varför ska man vara tacksam över att få nått man aldrig frågat efter? Det absolut värsta jag vet är när folk släpar hem sina gamla bebisgrejer till oss, varför ska VI förvara dem här liksom... Ofta jag vill att Johanna ska ha nån annans begagnade bitring...
Nu igår lämnade jag tillbaka grejer till Andreas faster, bland annat dopklänningen, och då frågar tanten "Jaha, hon ska inte döpas?" (jätteförvånad, som att det vore den mest naturliga saken i världen....) Jo, det kanske hon ska, men inte i er begagnade, massproduerade dopklänning!
Fru
Haha. Jag är ju mest glad om jag får en ny krukväxt, eftersom de droppar av en efter en här sakta med säkert
Puck
GÅR det att få beställa en sån? Vad skulle du ta för att göra en?
Förresten så provade jag kläderna på J idag, letw. De var väldigt stora än så länge, så jag tar kort på henne och skickar till dig när hon har växt i dem, nu såg det inte riktigt klokt ut
Puck
Ja, i vårt planeringstempo så lär det ju bli dop frammåt hösten först, så tid lär ju finnas!
Fru
Jag har slutat med det, säger bara att vi inte har plats för dem i förrådet och hoppas att folk ska fatta vinken!
puck
Vart ser man de olika modellerna? Har inte ens kikat... frågade Andreas nu, och han sa att det är helt upp till mig om vi ska döpa eller inte, han vill göra det av tradition, men vill inte jag så struntar vi i det. Jag bestämmer att vi gör det här och nu!
Jag gillar nog 1:an bäst! Ska ringa i nästa vecka och kolla lite när man kan få döpa osv..
puck
Ja, det var väl typiskt otacksamma mig att vilja ha nr 1! Ska höra av mig snarast möjligt om hur det blir!