• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Mel
    Jo, jag är tacksam över att hon sover så bra på nätterna så att man kan vara lite människa i alla fall!

• letw83

taco
    ja du verkar ha haft fullt upp. trist med ersättning. har hört dom som försökt ge ersättning samt amma och så har det slutat med att barnet bara äter ersättning för att det är lättare....nog för att det är viktigare att dom får i sig näring förvisso.

• Winnertaco

letw
    Jo, de är ju inte dumma de små liven, de märker snabbt att ersättnigen gör dem mättare och att det är mycket lättare att äta ur flaska! Vi får väl se hur det går, huvudsaken är väl att hon går upp i vikt!

Kan ni se min förlossningsberättelse i min blogg nu? Alltså bloggen här på fl.

• Kickan 84

Tjohooo!

Gissa vem som fick ÄL av pergokuren!?!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Hade i fredags!

Idag var mitt progesteronvärde, eller igår... var det 48 och det betyder att man haft ÄL för några dagar sedan! Tjohej! Den kom sent, på dag 22 men ÄNDÅ!!

Nu ska jag laga mat, ville bara skrika ut något lyckligt och roligt för en gångs skull! (Varit så gnällig på senare tid att jag knappt vågat närma mig tråden!)

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Melisabeth

Skönt Kickan =)
    Bra att det funkar..

Tycker vi är rätt bra samtliga på att gnälla lite då och då.. vissa av oss värre än andra.. (mig själv tex) =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

taco jag kommer inte in. oinbjuden kommer upp.

nice kickan! nu hoppas vi på att det tog sig! och du, du får vara här även om du är gnällig. man är alla det emellanåt och det är därför vi är här.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)