• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Jag är sååå trött, skall gå och lägga mig och hoppas på att somna fort =)

Nattis =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • CaMi

Men! Så dött det var här inne idag. Tråkigt, men då kanske jag oxå ska gå och sova. Om nu min prins har behagat somna vill säga! Och då pratar jag INTE om sambon!

• nica83

Arhg... Trött! Är uppe i ottan för att skriva klart mitt PM. En sida kvar och finputsning. In vid tolv sen ska jag banne mig sova!

• Winnertaco

Gomorron!

Idag struntade jag i att somna om efter amningen på morgonen, jag måste få lite ordning här hemma, och det är ju typ omöjligt att städa om J är vaken. Julsakerna ska bort i alla fall, det är det första målet!

• pucken

oj jag är först upp! jag ska till skolan =( 4 timmar skräplektion men jag måste gå.

• MallaMojs

Jag måste också till skolan, i eftermiddag - mitt i min sov-period Tentagenomgång, och eftersom jag läst så dåligt (läs: fattat så dåligt) så kan det vara bra att gå 15-18

• Winnertaco

Min chef ringde alldeles nyss och undrade om det var i mars jag skulle komma tillbaka. "Nej, i maj TIDIGAST", sa jag. "VA?!?!", utbrister han, "men jag har ju lånat ut Kamilla till en annan restaurang, då har jag ju inga arbetsledare i vår!!" Men så synd för dig då, ditt nöt...

• MallaMojs

Taco...ja, det var ju rätt bokstav om inte annat, puckochef

Jag å Magnus hade en lite diskussion igår om hur vi ska göra med "att vara hemma"-biten. Jag sa att jag vill att han är hemma så mycket sommöjligt i början, perfekt eftersom det högst troligt blir på sommaren och då kan han ta semester också... Han är skeptiskt men ok... Sen sa jag att jag hoppas på jobb i januari och att han isåfall får vara hemma januari-maj... Han menar att hans chefer inte kommer bli glada på honom (mitt i högsäsongen blir det) men va f***n...*suck*

• Winnertaco

Malla
    Jo, en bokstav rätt får väl anses som bra när det gäller min chef Nä, nu var jag orättvis! Faktiskt så känns det ju bra att inte vara helt bortglömd bara för att man är förädraledig!

Om han säger till i tid så finns det väl ingen anledning för cheferna att bli sura, så har de ju god tid på sig att skaffa en ersättare! Blir de sura ändå, så skit i det!

• MallaMojs

Taco...ja, så säger jag också, men M är lite rädd av sig... Är det någon viss tid i förskott som man ska säga till? Det blir ju lite problematiskt eftersom det hänger på OM jag får jobb...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)