• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Bra att tänka på.. Jag hade nog tänkt mig försöka att överleva utan.. men å andra sidan har jag inte så hög smärttröskel, så jag kommer väl skrika på det innan jag kommit in en gång om jag känner mig själv rätt =)

Men hjälper det inte så är det fel.. *memoreras*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

oj oj oj nu har jag köpt ny parfym! etos lägger ner och har halva priset på ALLT! nåt måste man ju köpa =)

letw
    nja, ska börja baka sen när pengarna kommit =)

taco
    ska läsa din blogg senare.

• letw83

puck
    haha, men det var ju nästan nu

• Melisabeth

Satan i gatan vad trött jag är...... tror jag skall sova lite innan A kommer hem och gör mat.. (är och handlar)
    Det var mer slitigt att röja än vad jag trodde.. nåja, blev så mkt bättre iaf, öven om det typ var 1/3 bara,, men men.. sova lite

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

mm om ni visste va gott jag luktar just nu! letw, säkert att du inte kommer hit tidigare för att lukta lite?

• nica83

Haha... man kan faktiskt se att jag fått en liten mage. Svullen kanske, men klar skillnad från vecka 6. Bild från denna vecka ligger nu uppe i mitt bildgalleri...

• letw83

puck
    haha=) dyrt för att lukta lite hinner den ta slut innan vi kommer?

• MallaMojs

nica...söt liten mage

Här är det också tröttis *suck* Läst tre kapitel idag *duktig* varit pålunch med kompis och sovit två timmar på soffan. Nu har vi rensat alla skåp i köket och snart blir det fruktsallad och glass

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)