• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    jag vill också shoppa! skulle gjort det i tisdags med det blev "bara" lite parfym. så skulle jag shoppat efter skolen igår, men det blev så sent att jag inte pallade =(

• MallaMojs

Det är ju en tenta i psykologi, ett ämne där man oftast kan svamla på...men nu är det perception med väldigt mycket bilogisk psykologi och det är ju svårt att ljuga ihop något om hur hörsel och syn fungerar liksom

• pucken

malla
    du får helt enkelt komma med en ny sanning =)

• MallaMojs

hihi, vilken fin, pucken... Katten är ju större än Agge ju

Ja, nya sanningar ja Kanske måste komma underfull med att jag inte kan klara alla tentor utan att läsa??? *suck*

• pucken

malla
    och ändå är den katten sjuk och har gått ner jättemycket i vikt. är bara en massa päls kvar =(

men läs så mycket du känner du orkar och kan bearbeta, man ska aldrig plugga FÖR mycket då orkar man inte hålla ordning på det. jag väljer hellre att sova ut ordentligt natten innan så jag är klar i huvudet och kan tänka. då brukar man komma på saker man hört på föreläsningar och så.

• MallaMojs

pucken...jag har två-tre kapitel som jag inte ens läst så det ska jag göra nu, sen ska jag läsa igenom ett par tråkiga artiklar och sen bara repetera mina anteckningar... Brukar funka! Jag sover alltid skitdåligt natten innan och denna gång börjar tentan kl.9

• Kickan 84

Tjenixen!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • pucken

usch, jag hatar tidiga tentor! föredrar när de börjar runt 12, så hinner man sova ordentligt och vakna till =)

men sen tar du det lugnt också, när du har läst. köp nåt gott att äta och mys för dig själv en stund =)

• MallaMojs

kickan...heeej Läget?

puck...ja, eller ännu senare är att föredra för då kan man köra en snabbrepetition på morgonen

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)