• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Jo det bör man ju göra... folk blir så irriterade annars =)

Men huvudsaken är ju att det blir rätt och ni lär er, oavsett =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

hah! jag sa ju att jag hade rätt! fick precis bekräftelse från vår lärare =)

• MallaMojs

Gooodmorgon! Deppig student här... Blir alltid så när jag läser till tenta Tar till min försvarsmekanism i sammanhanget; "Det är alltid bra att gå dit å kolla påtentan och chansa! Jag kan ju göra om tentan om en månad!" Haha

Hur mår ni?

• pucken

jag är supertrött. agge har väckt mig hela natten =( och så skulle han tvunget upp åtta idag, annars sover han ju till halv tio typ.

• pucken

mm jag vet =)

när skulle du ha tenta? den 15 eller vad var det?

• MallaMojs

Ja, den 15:e, på måndag *suck* Sååå tråkig bok och "Inför tenta"-träffen igår visade bara för mig vad jag INTE kan

• pucken

usch =( men du kan ju inte göra mer än ditt bästa!

• Melisabeth

Förstår vad du menar Malla.. jag blir också sånt inför tenta.. inser attjag kan sååå lite.. fast det brukar oftast gå iaf =)

HAde en tenta i rätts, jag hade inte öppnat böckerna eller anteckningarna på över 2 månader typ.. och knappt innan dess... Jag var helt säker på att köra, och alla andra som visste om det var lika säkra dem.... På ngt jävla vänster som jag inte bergiper var jag typ 1 p från VG..... Gissa att jag såg ut som en fågelholk... var dessutom en tenta som alla tyckte var skitsvår och typ ingen fattade... Så var nog den biten som gjorde det... jag fattade typ nada så jag svamlade, tillskillnad från andra som tyckte att de skulle veta svaret =)

Beror ju på vad man skriver i, men ibland vet man mer än man tror uppenbarligen =)

Skall försöka kommaiväg och shoppa lite idag.. A skal ändå in till stan och jobba så då kan jag släppa av honom i stan och samtidigt ta mig en liten tur och se om jag kan handla ngt =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)