• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84
    Malla: Det är helt okej här, sitter och ska boka biljett så att jag kan gå på mormors begravning nästa fredag Fundersam Men det blir fint med ett avslut, annars händer inte mkt... själv då?
    Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • MallaMojs

Sorry, har tvättstugan så var tvungen å skutta ner dit en sväng...

Kickan...ja, begravningar är sorgliga som f*n men det brukar kännas bättre efteråt ju, då man får säga hejdå! Ska du åka långt? 

När vet vi hur det gick denna ÄL-sväng då? Räcka ut tungan

Småtokig...hejdu! Jo, här är det väl sådär - panikpluggångest men men... Du då?

• Kickan 84
    Malla: Från Umeå till Växjö med flyg, sedan buss till Vetlanda, hem blir tåg (annars hinner jag inte hem i tid, jädra mysko att det inte fanns några biljetter på lördag eller söndag hem med flyg! ) Från Nässjö till Umeå... så det är ett jäkla fläng!! Men ska bli otroligt skönt att få ett avslut och en fin ceremoni.

Vi har just bestämt oss för att istället för roser ska vi lägga änglar på kistan, min mormor älskade änglar!
  • Småtokig

Malla

Jag bara väntar på att det ska köra igång, men det verkar som om bebis bestämt sig för att stanna i magen för alltid..

• Melisabeth

Tokig - skall du bli lika långdragen som Taco kanske?? =)

JO hoppas bara att hitta ngt att shoppa pucken.. =)
    Gigantiskt katt för övrigt =)

Jag som avskyr sena tentor, så man måste gå och vänta... 9 är perfa.. får man "sova ut lite" men ändå ointe gå och gruva sig hela dagen =)

Kickan - låter fint med ngt "mer personligt"

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Kickan 84

Mel: Ja, jag tycker det känns som en jättefin gest...

• Winnertaco

Gomorron!

Här är det J som bestämmer våra sovtider, och idag var det tydligen till 11:30

• Winnertaco

Mel
    Ja, det var såååå skönt! Lite jobbigt vid 6-tiden inatt bara då hon inte ville somna, och sedan spydde hon den värsta spyan jag någonsin sett alltså... Hela ansiktet var fullt i spyor och hon blev väl livrädd stackarn och skrek rakt ut i ren förtvivlan. Men sen somnade hon i alla fall gott!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)