• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Haha, det skall packas upp också... men fan vad jag har handlat.. är ju näst intill löjligt ju =/

Passade på att bunkra när det var halva reapriset sas..... Så vi har allt från 50-8+ i storlekar nu.... *dingdong*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

va? halva reapriset? det var det inte i tisdags när jag var ute på "stan"! måste kolla imorgon!

• Melisabeth

Finns på nga ställen.. var det ute i köpcentret på Kapp Ahl.. men inte inne i stan... vilket jag missade och köpte en onödig sak, men orkade inte ändra mig när jag kom på att det inte var så där... men men =)

Nu är allt fotat.. nu skall jag bara till andra datorn och förminsta och grejs. återkommer =)

• Melisabeth

Naturligtvis massade jag att flytta med nga saker äver till andra datorn. men jag orkar inte bråka med det nu.. så det får saknas tillsvidare, även om det var bland det dyrare =)

• Melisabeth

Så nu ligger det mesta inne.. allt som kommer innan bäddningen är nytt..
    Vad som saknas på bild är en väska tänk som en "extra skötväska" när man inte ska så långt eller länge... (eftersom vi har en hårt BB såm man inte gärna släpar på utan vagn..
    Sedan ett par Nalle Puhjeans och ett par manchesterbrallor med broderier på..

Tror det var allt =)

• pucken

jättefina kläder ju! de rosa brallorna var riktigt snygga =)

• Melisabeth

Jo vi satsade på att dryga ut lite med "maskulint".. lite mer pojkiga saker också. så hon kan bli lite cool också =)
    (Om inte annat så blir A glad =))

Men sakerna på bilderna plus de 2 ytterligare brallorna plus väskan blev 728 spänn... men då är det ju ändå 2 meter tyg inräknat, och jag hade presentcheck på Åhlens, så 79 spänn för brallorna där känns nästan som man kan räkna bort
    Allt för att lura sig själv =)

• pucken

men du fick mycket för pengarna, absolut! jag menar, jag köpte ju byxor för 400 kr paret till agge i somras... där kan man snacka om onödigt dyrt! men men, de var ju snygga =)

• Melisabeth

JO jag är förvånad att det inte blev mer... iaf när jag såg hur mkt vi hade köpt.. då tänkte jag tusen och lite till typ =)

Nu skriver jag ju upp allt på samma kalkyl, men om man tar bort de större kläderna som egentligen inte är "start" så blir inte startkittet för Ella så himla dyrt iaf.. och då har vi ju ändå "det mesta".. inte direkt ngt som vi dragit in på.... =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)