• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

malla
    jag tror att många låter sina tvillingar sova i samma spjälsäng i början, eftersom de mår bra av att vara nära varandra. de har ju en tröst precis vid sidan om de blir ledsna =)
    åkpåse behöver du itne på sommaren, hade inte vi iaf. verkar lite väl varmt. skötbord är inte ett dugg viktigt, vi använder vårt som bokhylla. istället har vi skötbädden på tvättmaskinen, men oftast byter vi blöja i soffan/på golvet, om det inte är bajsblöja.

• pucken

taco
    i hear you. jag är glad att vi fick ta över svärmors lgh när hon flyttade till norrköping, annars hade vi varit kvar på våra 40 kvadrat och det skulle nog inte ha funkat.

• MallaMojs

taco...hur trångt bor ni?

pucken...ja, men man kommer ändå behöva två sängar inom kort...? De borde fa ngöra tvillingspjälsängar ju...

• pucken

malla
    ja, självklart. men om man vill köpa lite grejer i taget räcker et ju med en i början =)

nu ska jag hoppa på min dansmatta.

• letw83

mel
    vad snyggt tyg vart har du köpt det?(som att jag inte har nog med tyg ) för övrigt har A:s kompisar listat ut våra planer, dom har visst sett att det var fl jag satt på när dom kom. visste inte att killar visste vad det var för sida iaf inte dom som inte planerar barn än på mååånga år.

• pucken

letw
    då får du avslöja dem ju! varför har de annars koll på fl? inte direkt som man kan ragga här.

• Melisabeth

Javisst var det snyggt =)
    Ohlssons tyger =)
    Stuvdelen - inte ens de som jobbade där visste att de hade det.. utan undrade vart jag hittade det =)
    Köpte 2 meter och det blev 70 spänn - kostade 100kr/kg =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    typiskt. då lär det ju inte finnas nåt här....aja, har nog med tyg iaf=)

puck
    avslöja planerna eller killarna? kan ju lugnt säga att ingen av dom har tänkt skaffa barn än. den ena såg helt livrädd ut när jag sa att jag sydde barnkläder juh och vad jag vet om den andra är att tjejen är lite småsugen men hon har sagt att han vill vänta

• nica83

Hej på er tjejer! Hoppas allt är bra med er!

Jag vet varken ut eller in längre. Blödningarna fortsätter och variarar i styrka. I förmiddags trodde jag de hade upphört men nu på eftermiddagen har det kommit färskt blod igen, med några små, små koagelklumpar. Nu har de hållit på i 6 dagar .

• MallaMojs

nica...kanske du får vänja dig - jag är inne på VECKA 14 snart Här kommer det dock bara gamalt blod men men...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)