• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

agda06: Första gången vi var på babymassage grät dom små ikapp, en började och sen smittade det av sig=) Men de andra 2 gångerna tyckte alla bebisarna i hans grupp att det var super mysigt. Men jag tror att det kan ha att göra med hur gamla de är när de går på det. W var runt 8 v.

Uppsala: Fina kläder på den sidan, älskar turkost!

Tror också att de tycker att vi är så otroligt trevliga när vi kommer på onsdagarna=)

Ses i morn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• uppsala

Var finns babymassage? Jag vill så gärna göra ngt m Klara men har inte bokat eftersom jag ej visste om dagistider etc.

Har lagt in 2 bilder på när jag var liten i mitt galleri. Ser väldigt mkt av Axel i bilden på mig, 2 år gammal.

• agda06

Vi går på BVC på Stattena. Det är väl där ni också går Lisa? Du kan ju alltid ringa dit och höra om du kan hänga på. För där är flera i vår grupp som aldrig varit med. Så plats borde det ju finnas.

• metallgem

Har precis bokat tid med en landskapsarkitekt för att se vad hon kan göra med vår trädgård, spännande!
    Hon är under utbildning och jobbar under studietiden.
    Det ska bli kul! Nu har vi bara en gräsmatta, en häck och ett trädäck och har supersvårt att komma igång! Sen har jag inga bruna fingrar alls och har ingen aning om vilka växter som trivs med vilka.
    Hittade henne via Löddeköpinge Plantskola, ett tips, åk dit i sommar om ni inte varit där, helt otroligt vackert!

Kinkiga dottern sover och gnälliga jag ska sätta mig och sy, om jag "giter"..

• metallgem

Uppsala, trevlig sida, lite rörig men fina saker, biltapeten var väl fin? Och Fat cat.

• uppsala

Agda: ja vi går på BVC Stattena men har inte fått ngn info alls om att det skulle finnas massage. Hur många ggr har det varit o hur många är kvar? Tid? Annat?

• agda06

Har varit där en gång, i dag. Så det är två gånger kvar. Nästa tisdag klockan 10.20- ca 11. Sedan är det tisdagen därpå klockan 13.30. Är du sugen kan du ju ringa dit och höra.

Har som sagt varit där i dag... Hmm.. Moa verkade inte gilla jättemycket att bli masserad... Hon skrek mest. Fast det gjorde de andra bebbarna också. Det blir kanske bättre nästa gång.

• Fighter

Vi går oxå på babymassage, fick erbjudandet av BVC. Det får alla här uppe, har bara en gång kvar nu.

Då tar vi oxå med vagnen, hon ligger ju bäst där.

Nu ska vi ut i stallet, stackars Tuva bor ju nästan där.

Ha det gott

• Tuzza

Hej på er!

Jo Viggo e bra igen (men nu verkar det eventuellt som en förkylning är på väg..hoppas inte dock). Han e dock inne i en riktig kinkighetsperiod...hehe..Han låter mig veta att jag lever iaf..Förra veckan började han så smått sova hela natten men nu har han vänt helt om och inatt vaknade han typ en gång i halvtimmen..Suck! Jag kommer t Väla imorogn om jag får sova någorlunda inatt! 10.30 var det va? Café Crossiant!?

• MaHj

Tuzza: Va kul! Du är välkommen, tid och plats stämmer!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!