Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
eeeh, vad hände...
2 sidor Uppsala..!
Jag kommer!!!
carenya: jag får dra lite tidigare imorgon och hämta kidsen o köra hem dem, Daniel är i Jönköping oh jobbar. Hoppas nu inte barnen är sena (de ska till skrillebanan med skolan så risken finns ju) isåfall kan jag bli lite försenad till föräldraträffen på BVC.
Agda: När fick du tid?? Åh vad jag ser fram emot att klämma ner denna goa tjocka kroppen i en badräkt!!!
NOT!
Ha ha.... Uppsala hakar upp sig!
Vi tog fredag klockan 16.00. Patrik kan vara med då, och en trevlig avslutning på veckan!
Junipingla: Det är helt OK. Jag måste också dra lite tidigare för att förbereda, brygga kaffe och sådär. Och så handla en liten paket mjölk för oss som vill ha sånt i kaffet.
Nää, nu måste vi faktiskt ha medlidande. Ska ju flytta ner hästarna på måndag och vi har MASSOR att packa och förbereda.
Självklart har både jag och lillan 39 graders feber. Tuvas lilla lilla kropp så himla sjuk, tycker så synd om henne att hennes hemska mamma har smittat henne.
USCH
VA?! Har nyss läst att Johanna Sällström är död....
Jag måste bara få säga förlåt för att jag missuppfattade och inte hittade er/att ni fick vänta och leta.....Agda06, Uppsala och metallgem. Tänkte på det på vägen hem..det blev ju så dumt. Mammahjärna!!!Förlåt tjejer..
Tack alla för idag ; )
Hörrö!!! Det är ingen fara, verkligen INTE! Vi stod bara och snackade ändå...
Ha en mysig Alla Hjärtans Kväll!
Men det e ju ingen fara snäckan!! Vi var o kollade lite själva på Lindex o Kapp-Ahl o höll utkik o pratade, det e absolut ingen fara!
agda06: jag såg också det precis! Skulle bara kolla mailen innnan maten,ska äta nu. K sover gott. Broccolipuré fick hon när vi kom hem, det var smaskens tyckte hon, jag tycker det luktar sådär..Kul att se dina bilder!
Fighter: krya på er!