• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • agda06

Louise K- Vi tänker alla på dig och önskar så mycket som det går att ni får positiva besked!

Ni andra - I dag har jag gjort värsta klippen! Var hemma hos mamma i Halmstad i dag och en leksaksaffär som ligger där ska lägga ner, och sålde allt för halva priset. Så jag handlade en massa klossar i hink, en lära-gå-vagn, en bok, En "Fischer Price snigel", och lite annat smått och gått. Skulle kostat 872 kronor, men jag betalade alltså bara 436 kr!!! Där fanns massa grejor, och inga dåliga grejor precis... BRIO tågbanor, Lego, Barbie, Playmobil mm mm. ALLT till halva priset! Helt perfekt. Kunde ju inte låta bli att handla även fast Moa ännu är lite för liten för vissa av grejorna. Men men.. hon växer ju.

Får se om vi kommer till ÖF i morgon. Dagen i dag har blivit lite "tokig" med mat och sömn. Så vi får se hur pigga vi är i morgon. Men jag tror nog att vi kommer...

Kram på er och god natt!

• Junipingla

Annika: Gud så avis jag blir!! Värsta klippet jue!!!
    Jag är inte helt övertygad om vi kommer till ÖF idag, lillebror här är på värsta tänkbara humör typ "jag är övertrött" humöret så vi får se! Ev åker jag bara hem till lillasyrran lite så Noel får leka av sig lite (med min systerdotter)

Ska bli trevligt att träffa dig Fighter på onsdag!

• Julia2006Mollie2011

kikar förbi... Hoppas ni har det bra.

• agda06

Jorå.. vi kommer till ÖF. Vi är så pigga och vakna så..

• MaHj

Visst är det konstigt. Så fort jag komer hem ensam med O så vaknar han, men har jag någon annan med mig så sover han så gott så....Jag får väl gå och prata för mig själv kanske. Jaja så är det när man tror att man skall få äta sin frukost i lugn och ro.Skrikandes

• metallgem

Louse K, tänker på er!

Vi var på väg till ÖF idag, satt på tåget tom men K fick hämta oss i Glumslöv...
    Tog en del prover på sjukhuset igår, en av biverkningarna kunde vara kraftig huvudvärk och det vill jag lova, tabletter hjälper inte men ryggläge fungerar så jag får bli sängliggande idag.. trist!

Hoppas att nu hade det bra iaf!

MaHj, håller med, 99 % av sin vakna tid vill och är man till hands till sin bebis, den ynka procenten där man SÅ gärna skulle vilja ha lite lite tid själv till tex en kopp kaffe så är A inte alls sugen på att sova eller leka själv..!

• Tuzza

LouiseK håller verkligen tummarna!

metallgem, inget kul med huvudvärk..men själva provet var ingen fara va? Krya på dig, hoppas huvudvärken lägger sig snart!

Jag blir så SUR, kan inte komma på onsdag heller...har bokat mig på annat då IGEN...suck! Men kanske nästa då..

Trevlig helg på er allihopa!
    *kram*

• uppsala

Vi var på öf idag, det var bra! Klara, Moa o Majken låg o spejade på varandra. Axel var också med- Vi åkte buss hem vilket han önskat göra sedan vi flyttade hit. Han ville inte hoppa av - han skulle åka mkt mkt sade han. Får ta bussen till mormor o morfar i Ängelholm ngn dag, då kanske han blir nöjd för ett tag. Ska in o väcka honom nu, e timmes sömn får räcka - så man får sin vuxenkväll i kväll fr kl 8.
    Klara smakade kycklinggryta idag, det var smaskens, åt halva burken.

Kram L

• agda06

Ja, det var trevligt på ÖF i dag!

Tycker där var många fina pappor också... he he..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!